۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
کلنگ‌زنی ۳۱ هزار و ۹۸۰ واحد مسکونی به صورت همزمان در یزد
معاون استاندار یزد خبر داد؛

کلنگ‌زنی ۳۱ هزار و ۹۸۰ واحد مسکونی به صورت همزمان در یزد

یزد- ابوالحسینی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از کلنگ زنی ۳۱ هزار و ۹۸۰ واحد مسکونی محرومان، روستایی و شهری فردا به صورت همزمان در استان خبر داد.

محمدجواد ابوالحسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از نظر طبقه بندی ساخت مسکن کارگری برای اولین بار در کشور در استان یزد آغاز به ساخت خواهد شد.

وی ادامه داد. در مجموع با این تعداد با مسکن در حال ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی از پروژه اقدام ملی مسکن احداث خواهد شد البته سهم ساخت مسکن در قالب این طرح در استان ۶۰ هزار واحد مسکونی است که ساخته خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد درباره استقبال از ثبت نام در طرح نهضت مسکن، آمار را قابل توجه و مطابق با سهم استان یعنی ۶۰ هزار نفر دارای شرایط و تائید صلاحیت شده اعلام کرد.

۱۰۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند
ابوالحسینی افزود: آنچه مسلم است، ۱۰۸ هزار نفر برای این طرح ثبت نام کرده اند که شاید شرایط اداره کل راه و شهرسازی را ندارند اما فاقد مسکن هستند و تقاضای استفاده از طرح های دولت برای خانه‌دار شدن دارند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ویژه تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات پروژه های نهضت ملی مسکن گفت: ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در قالب ۴۳ سایت در ۲۰ شهر استان به صورت ویلایی، تک واحدی و در بقیه به شکل آپارتمانی در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد اظهار داشت: ۲۱ سایت طرح نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است و ۲۳ سایت دیگر نیز در آستانه آغاز عملیات اجرایی قرار دارد.

کد خبر: ۱۶۳٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha