۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
نیروگاه شهید مفتح رتبه نخست آمادگی تولید را کسب کرد
برای سومین سال متوالی؛

نیروگاه شهید مفتح رتبه نخست آمادگی تولید را کسب کرد

همدان - دیناروند،مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح گفت: کاهش چشمگیر نرخ خروج اضطراری و افزایش آمادگی تولید برق در نیروگاه همدان موجب شد تا این نیروگاه برای سومین سال پیاپی رتبه نخست آمادگی تولید را کسب کند.

عبدالمجید دیناروند در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به کسب این رتبه در پیک تابستان سال گذشته، پایداری واحدهای نیروگاه، توانایی تولید نامی و کاهش خروج اضطراری را از مهمترین شاخص های ارزیابی واحدهای نیروگاهی برشمرد و افزود: با شروع روند روبه رشد نیروگاه شهید مفتح از سال ۹۵ این مجموعه موفق شد برای سومین سال متوالی رتبه نخست آمادگی تولید را از آن خود کند.

مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح با بیان اینکه نرخ خروج اضطراری این مجموعه در طی پنج سال گذشته یک هزار درصد کاهش داشته است، افزود: نرخ خروج اضطراری از ۱۱.۶ درصد در سال ۹۵ به ۱.۸ درصد در سال ۱۴۰۰ کاهش یافته است که این موضوع یک موفقیت بزرگ برای صنعت تولید برق محسوب می شود.

دیناروند ضمن تأکید بر عزم جدی پرسنل نیروگاه در تکرار موفقیت های قبلی گفت: نیروگاه شهید مفتح با آمادگی ۱۰۰ درصدی تولید پایدار انرژی در تابستان امسال نقش مهمی در تأمین بخشی از نیاز شبکه سراسری برق کشور داشته است.

کد خبر: ۱۶۳٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha