۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
وزیر نیرو از دریاچه ارومیه بازدید کرد
به صورت هوایی؛

وزیر نیرو از دریاچه ارومیه بازدید کرد

ارومیه– وزیر نیرو در راس هیئتی به صورت هوایی از دریاچه ارومیه و تونل انتقال آب زاب بازدید کرده و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت احیای این دریاچه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، به دنبال انتصاب محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی به عنوان مدیر اجرایی احیای دریاچه ارومیه و دبیر کارگروه ملی نجات این دریاچه از طرف هیئت دولت، صبح شنبه علی اکبر محرابیان وزیر نیرو به همراه هیئتی از معاونین وزیر برای بررسی آخرین وضعیت روند اجرای طرح‌های این وزارتخانه در حوزه احیای دریاچه ارومیه به استان آذربایجان غربی کرده است.

علی اکبر محرابیان در اولین دقایق حضور خود در آذربایجان غربی به که منظور بررسی روند اجرای طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه به استان سفر کرده است به صورت هوایی از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه بازدید کرد.

در این بازدید استاندار آذربایجان غربی و مدیر اجرایی احیای دریاچه ارومیه، وزیر نیرو را همراهی می‌کرد.

بر اساس مصوبه هیئت دولت عیسی کلانتری مدیر اجرایی و دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه از سمت خود عزل و محمد صادق معتمدیان استاندار فعلی استان آذربایجان غربی به جای او منصوب شده است.

همچنین زین‌العابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی نیز به عنوان عضو کارگروه ستاد احیای دریاچه ارومیه منصوب شده است تا در کنار استاندار آذربایجان غربی و با بکارگیری حداکثر ظرفیت‌های منطقه برای نجات دریاچه ارومیه اقدام کنند.

همچنین محرابیان به همراه هیئتی از معاونین وزیر برای بررسی آخرین وضعیت روند اجرای طرح‌های این وزارتخانه در حوزه احیای دریاچه ارومیه وارد شهرستان پیرانشهر شد تا روند اجرای طرح انتقال آب به این دریاچه را بررسی کند.

یکی از اولویت‌های مهم دولت در آذربایجان غربی و استان‌های همجوار احیای دریاچه ارومیه است.

کد خبر: ۱۶۳٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha