۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
ساختار شرکت مس آذربایجان طی ماه جاری اجرایی می‌شود
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در گفتگو با بازار:

ساختار شرکت مس آذربایجان طی ماه جاری اجرایی می‌شود

اهر- رستمی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: ساختار شرکت مس آذربایجان طی ماه جاری اجرایی می‌شود.

علی رستمی در حاشیه بازدید از کارخانه آهک هیدراته اهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از احداث فاز دوم کارخانه آهک هیدراته اهر با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال از هفته‌ آینده خبر داد، افزود: برای تکمیل فاز دوم کارخانه آهک هیدراته اهر در یک‌سال و نیم آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی گفت: با توجه به پتانسیل بالای شهرستان اهر در حوزه ذخایر معدنی و تولید کنسانتره مس، اکتشافات در پهنه‌های معدنی شهرستان اهر سرعت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با عنایت به نام‌گذاری شعار سال کارآفرین و دانش‌بنیان از سوی مقام معظم رهبری، مرکز فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان با سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع مس ایران در شهرستان اهر راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بابیان این‌که اجرای دستور رئیس‌جمهور مبنی‌بر تشکیل شرکت مس آذربایجان در دستور کار شرکت ملی مس قرار دارد، گفت: در راستای تجدید ساختاری شرکت مس و تأسیس شرکت مس آذربایجان توسط تیم‌های کارشناسی نهایی می‌شود و در مردادماه بهترین ساختار که بتواند افزایش کارآمدی داشته و طرح‌های توسعه‌ای شرکت مس آذربایجان سرعت بخشد را طراحی و پیاده‌سازی می‌کنیم.

با دعوت احمد محرم‌زاده نماینده مردم اهر و هریس از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در سفر به شهرستان اهر؛ مسائل و موانع اکتشافات پهنه‌های معدنی، مشکلات کارکنان معادن در حوزه حقوق و مزایا، توسعه کارخانه آهک هیدراته مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۶۳٬۴۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha