۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
مسئولان روی درآمدهای عوارض آلایندگی حساب باز نکنند | توقف آلایندگی صنایع
معاون رئیس جمهور:

مسئولان روی درآمدهای عوارض آلایندگی حساب باز نکنند | توقف آلایندگی صنایع

اراک - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، با اشاره به اینکه مسئولان نباید روی دریافت عوارض آلایندگی به عنوان منبع درآمد حساب کنند، گفت: آلایندگی صنایع باید متوقف شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی سلاجقه در نشست شورای اداری اراک که همزمان با سفر هیئت دولت به استان مرکزی به میزبانی فرمانداری اراک برگزار شد، با اشاره به مسائل مرتبط با آلایندگی نیروگاهی و همچنین کارخانه های صنعتی اراک، بیان کرد: عوارض آلایندگی منابع درآمد دولت نیست.

وی با اشاره به بازدید از شرکت آلومینیوم سازی اراک، ابراز کرد: مسئولان مرکزی نباید بر روی درآمدهای عوارض آلایندگی به عنوان یک منبع درآمد حساب باز کنند بلکه این عوارض در واقع بازدارندگی داشته و باید به سمتی هدایت شود که آلایندگی در استان وجود نداشته باشد یا از بین برود.

تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی به صورت جدی رفع مشکلات اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است، ابراز کرد: دولت سیزدهم وارث بسیاری از مشکلات بوده و امروز اعتقاد داریم که تا حدی انتظار از دولت زیاد است.

سلاجقه با بیان اینکه وضعیت اقتصادی اکنون مناسب نبوده و سفره مردم کوچک شده است، ابراز کرد: دولت سعی و تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار بسته است که یکی از این اقدامات دیپلماسی اقتصادی و تعامل با کشورهای منطقه است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دستاوردهای بی نظیری در حوزه بین المللی به دست آورده است، گفت: تلاش های بین المللی دولت باعث شده تا هیئت های رایزن اقتصادی از کشورهای منطقه در کشور حضور یافته و خواهان عقد تفاهم نامه همکاری باشند.

کد خبر: ۱۶۳٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha