۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
دولت وارث حجم زیادی از طرح‌های نیمه تمام است | قطعی برق شهرک های صنعتی
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

دولت وارث حجم زیادی از طرح‌های نیمه تمام است | قطعی برق شهرک های صنعتی

فراهان - سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت وارث حجم زیادی از طرح‌های نیمه تمام است، گفت: تا آنجا که توان بودجه‌ای و اقتصادی کشور باشد این طرح‌ها به اجرا در می آیند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد هادی زاهدی وفا ظهر جمعه در ادامه سفر هیئت دولت به استان مرکزی و در شورای اداری شهرستان فراهان به میزبانی فرمانداری، ضمن اشاره به وضعیتی که دولت سیزدهم در ابتدای کار با آن روبرو بود، بیان کرد: پروژه های نیمه تمام از جمله مشکلات دولت در بدو امر بود.

وی با بیان اینکه دولت وارث حجم زیادی از طرح‌های نیمه تمام است، گفت: تا آنجا که توان بودجه‌ای و اقتصادی کشور باشد این طرح‌ها به اجرا در می آیند تا بتوانیم بخشی از مطالبات مردم را جامه عمل بپوشانیم.

وزیر معین سفر استانی هیئت دولت به استان مرکزی، در شهرستان های محلات و فراهان با بیان اینکه دولت دسته بندی را در ارتباط با پروژه های نیمه تمام صورت می دهد، گفت: در این دسته بندی باید طرح هایی که می توان آن ها را با کمک گرفتن از بخش خصوصی تکمیل کرد، احصا شود.

زاهدی وفا با بیان اینکه برخی از این طرح ها حتی می تواند توسط خیران تکمیل شود، گفت: تعدادی از این طرح ها با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش و بخشی دیگر نیز فقط باید توسط بخش دولتی به پایان برسد که در این زمینه نیز بررسی هایی صورت می گیرد.

وی مدیریت مصرف، تولید و توزیع آب و برق را دیگر چالش دولت دانست و تاکید کرد: به واسطه خشکسالی و تغییرات اقلیم که با آن روبرو هستیم تامین آب در اولویت برای دولت محسوب می شود و لذا و در برخی استان‌های کشور که با تنش آبی روبرو بودند، مجبور شدیم که انتقال آب را از خلیج فارس داشته باشیم.

سرپرست وزارت تعاون همچنین درباره برق و امکان قطعی آن در برخی صنایع و شهرک های صنعتی بیان کرد: تولید برق متناسب با مصرف در کل کشور پیش نرفته و اولویت در تابستان سال جاری و پیک مصرف برای تامین برق، مصارف خانگی است و در برخی از شهرک‌های صنعتی، برای ساعاتی برق قطع می شود.

به گزارش بازار، استان مرکزی امروز میزبان هیئت دولت سیزدهم در سفر استانی است.

کد خبر: ۱۶۳٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha