۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴
رئیسی وارد اراک شد | آغاز بیست و نهمین سفر استانی
لحظاتی قبل؛

رئیسی وارد اراک شد | آغاز بیست و نهمین سفر استانی

اراک- حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی لحظاتی قبل در آغاز بیست و نهمین سفر استانی خود در دولت سیزدهم وارد فرودگاه اراک شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رئیس جمهور ایران اسلامی صبح آدینه در آغاز بیست و نهمین سفر استانی دولت سیزدهم وارد فرودگاه اراک شد و مورد استقبال مقامات رسمی استان به خصوص نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و همچنین استاندار قرار گرفت.

در اطلاعیه ای که از سوی استانداری مرکزی صبح امروز در اختیار خبرنگاران قرار گرفت وزرای معین دولت در هر شهرستان معرفی شده اند.

بدین ترتیب وزیر کشور(شازند)، وزیر صمت (ساوه و زرندیه)، رئیس سازمان انرژی اتمی (خنداب)، وزیر جهاد سازندگی( محلات و دلیجان)، سرپرست وزارت تعاون (کمیجان و فراهان)، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست (اراک)، معاون امور مجلس(خمین)، رئیس سازمان برنامه و بودجه(تمام استان)، وزیر آموزش و پرورش(آشتیان و تفرش)، وزیر راه، وزیر نیرو و امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری (اراک و کل شهرستان ها) رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی در بدو ورود استقبال از رئیس جمهور را انجام دادند.

گفتنی است رئیس جمهور بعد از سخنانی کوتاه در فرودگاه اراک راهی خمین می شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha