۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
رئیس جمهور به استان مرکزی سفر می‌کند| راه‌اندازی مرکز ارتباطات برای نامه‌های مردمی
فردا؛

رئیس جمهور به استان مرکزی سفر می‌کند| راه‌اندازی مرکز ارتباطات برای نامه‌های مردمی

اراک - مخلص الائمه استاندار مرکزی با بیان اینکه فردا جمعه سی و یکم تیرماه رئیس جمهور و هیئت دولت مهمان این استان هستند، گفت: این بیست و نهمین سفر استانی هیئت دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

فرزاد مخلص الائمه در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه رئیس جمهور فردا جمعه وارد استان مرکزی می شود تا بیست و نهمین سفر استانی دولت سیزدهم در زادگاه امام خمینی(ره) رقم بخورد، بیان کرد: سامانه ارتباط مردمی برای دریافت نامه و درخواست های مردمی در این استان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در کنار سامانه درخواست های مردمی، سامانه سامد ۱۱۱ و همچنین وبسایت www.۱۱۱.ir نیز فعال است، افزود: طی روزهای پنج شنبه (امروز) تا یکشنبه هفته آتی به صورت میانگین ۴۰۰ نفر به منظور پاسخگویی به سوالات مردم فعال شده اند که اقدامات لازم در زمینه ارتباط مردمی را در این سفر صورت خواهند داد.

استاندار مرکزی گفت: ۲۹ مرکز برای استقرار میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی شده است همچنین کمیته های مرتبط با تشریفات، استقبال، دریافت درخواست های مردمی و پروژه ها و ... نیز راه اندازی شده اند.

مخلص الائمه با بیان اینکه رئیس جمهور دیدار مردمی را در شهرستان خمین خواهد داشت، گفت: رئیسی فردا به محض ورود به فرودگاه اراک تنها یک گفتگوی تلویزیونی در این شهرستان داشته و راهی خمین می شود تا با مردم گفتگو کند.

وی با بیان اینکه ۱۵ بازدید برای رئیس جمهور در این سفر تدارک دیده شده است، بیان کرد: در این سفر بحث پروژه ها را نیز پیش بینی کرده ایم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته رئیسی در جمع مردم اراک نیز حضور پیدا خواهد کرد، گفت: این برنامه عصر فردا در قالب دیدار مردمی و به میزبانی ورزشگاه شهدای پنجم مرداد برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۳٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha