۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
بررسی حساب های بروکر آلپاری و معایب و مزایای استفاره از بروکر آمارکتس

بررسی حساب های بروکر آلپاری و معایب و مزایای استفاره از بروکر آمارکتس

بروکر الپاری از جمله بروکر هایی است که به مشتریان خود خدمات متنوعی از جمله حساب های پم ارائه می دهد.

به گزارش بازار، بروکر الپاری از جمله بروکر هایی است که به مشتریان خود خدمات متنوعی از جمله حساب های پم ارائه می دهد. حساب پم یا همان PAMM در واقع به عنوان حساب های سرمایه گذاری شهرت دارند. در الپاری حساب های بسیار زیادی به عنوان PAMM فعالیت می کنند و کاربران می توانند بر روی آن ها سرمایه گذاری کنند. در توضیحات زیر قصد داریم شرایط افتتاح یا سرمایه گذاری در حساب های پم را بررسی کنیم.

حساب پم چیست و چه کاربردی دارد؟

حساب های پم در واقع به حساب هایی گفته می شود که توسط یک معامله گر یا تیم تریدینگ حرفه ای مدیریت می شود. حساب پم به سایر کاربران اجازه می دهد حساب های سرمایه گذاری خود را به آن متصل کنند. در واقع با متصل شدن حساب های سایر کاربران به حساب پم، موجودی حساب پم افزایش می یابد و معامله گر می تواند سرمایه بزرگتری را مدیریت کند.

با هر معامله مثبت و سوددهی که معامله گر حساب پم انجام می دهد، علاوه بر خود، سایر کاربران نیز سود می کنند. در حقیقت کاربران با سرمایه گذاری در حساب پم، می توانند در سود و زیان معامله گر مورد نظر شریک شوند.

همچنین لازم به ذکر است که مدیر حساب پم به ازای معاملات سودده خود، کارمزدی دریافت می کند. کارمزد حساب های پم در الپاری بستگی به میزان سرمایه گذاری هر کاربر دارد. توجه داشته باشید که مدیر حساب قادر به برداشت سرمایه های کاربران نیست و تنها می تواند با استفاده از آن ها معامله انجام دهد.

برای افتتاح حساب پم در الپاری، معامله گر باید ابتدا یک وجه مالی به عنوان تضمین در حساب پم واریز نماید. این وجه به طور کامل در بروکر آلپاری به عنوان تضمین بلوکه می شود و امکان برداشت آن وجود ندارد. در حقیقت این وجه مالی برای زمانی است که معامله گر حساب پم به طور مکرر زیان کند و حساب های سرمایه گذاری را متضرر کند. در آن زمان این وجه تضمینی بین تمامی سرمایه گذاران تقسیم می شود. البته لازم به ذکر است که این وجه به هیچ عنوان تمامی زیان را جبران نمی کند و تنها بخش کوچکی از سرمایه را تضمین می کند.

در سال های اخیر استفاده از حساب های پم بروکر الپاری بسیار رایج شده است. کاربران زیادی از طریق حساب های پم الپاری برای خود درآمد های غیر فعال ایجاد می کنند. یکی از ویژگی های جالب حساب های پم الپاری این است که سرمایه گذاران می توانند موجودی خود را بین چند معامله گر تقسیم کنند.

نکات مهم برای انتخاب حساب پم در الپاری

در بروکر الپاری حساب های پم بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد. قبل از این که یکی از حساب ها را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید بهتر است به موارد زیر توجه کنید تا انتخاب مناسبی انجام دهید.

  • سابقه و قدمت حساب پم در الپاری

بهتر است حسابی که برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید سابقه بالایی در الپاری داشته باشد. هر چه میزان سابقه بالاتر باشد اعتبار آن حساب پم بیشتر است. در واقع این موضوع نشان می دهد که معامله گر حساب پم توانسته در طی ماه ها و سال های اخیر همواره از پس دوران رکود برآید.

  • تعداد سرمایه گذاران و میزان موجودی سرمایه گذاری شده در حساب پم

طبیعتا هر چه تعداد افراد سرمایه گذار و همچنین موجودی تحت مدیریت حساب پم در الپاری بیشتر باشد، اعتبار بالایی نیز دارد.

  • میزان افت سرمایه یا همان DRAWDOWN

یکی از مهم ترین معیار هایی که باید به آن توجه کنید، میزان افت سرمایه حساب می باشد. سعی کنید حسابی را انتخاب کنید که در طی سابقه خود افت سرمایه کمتر از ۱۰ درصد داشته است. هر چه میزان افت سرمایه بیشتر باشد، ریسک سرمایه گذاری نیز بیشتر است.

آمارکتس

بروکر آمارکتس

آمارکتس از شناخته شده ترین بروکر های فارکس برای کاربران ایرانی می باشد. این بروکر از سال ۲۰۰۷ تا به امروزه در زمینه بازار بین المللی فارکس فعالیت می کند. این شرکت در جزیره سنت وینسنت به ثبت رسیده و دارای رگوله FSA می باشد. در توضیحات زیر مزیت ها و معایب استفاده از این بروکر برای فعالیت در بازار فارکس را بررسی می کنیم.

مزیت های بروکر آمارکتس

  • پشتیبانی زبان فارسی

پشتیبانی برای هر بروکر قطعا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. داشتن پشتیبانی قوی یکی از مهم ترین معیار های انتخاب بروکر مطمئن به شمار می رود. زیرا حل بسیاری از نواقص و مشکلات مربوط به کاربران، مربوط به بخش پشتیبانی است.

بروکر آمارکتس به واسطه داشتن چند هزار کاربر ایرانی، تیم پشتیبانی بسیار قدرتمندی برای کاربران تشکیل داده است. پشتیبانی این بروکر به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته به کاربران پاسخگو است.

  • اسپرد بسیار مناسب در حساب ECN

اسپرد یکی از پارامتر های بسیار با اهمیت برای معامله گران بازار فارکس به شمار می رود. اگر به دنبال بروکری با اسپرد های مناسب و پایین هستید، آمارکتس خدمات خوبی در این زمینه ارائه می دهد. اسپرد حساب ECN این بروکر به طور شناور برای همه نماد ها از ۰.۰ پیپ است.

  • واریز و برداشت با روش های مختلف و آسان

بروکر آمارکتس از جمله بروکر هایی است که متنوع ترین روش های واریز و برداشت را دارد. روش های زیادی برای شارژ حساب معاملاتی یا برداشت وجه از آن برای کاربران وجود دارد. محبوب ترین روش های این بروکر شامل وبمانی، پرفکت مانی، ویزا کارت، ارز دیجیتال می باشد.

  • مجهز به سیستم کپی تریدینگ

اگر به حوزه کپی تریدینگ علاقه داشته باشید، آمارکتس جزو بهترین بروکر ها برای این حوزه به حساب می آید. سیستم کپی ترید این بروکر پیشرفته و کاملا هوشمند است.

  • کش بک

این بروکر جوایزی به عنوان کش بک برای کاربران خود ارائه می دهد. در واقع با رسیدن حجم معاملات هر کاربر به حد نصاب، معامله گر درصدی از کمیسیون کسر شده از حسابش را به عنوان پاداش دریافت می کند.

  • کابین شخصی حرفه ای

از دیگر مزیت های بروکر آمارکتس می توان به پنل های کاربری یا همان کابین شخصی هر کاربر اشاره کرد. کابین طراحی شده برای کاربران مجهز به قسمت های مختلفی است و تقریبا تمامی کار ها را می توان از طریق آن انجام داد. سادگی و راحتی استفاده از کابین باعث شده تا هر کاربر با هر سطحی بتواند به خوبی با پنل خود کار خود کند.

  • بونوس و جوایز

آیتم های مختلفی برای اهدای جایزه به کاربران در نظر گرفته شده است. هر کاربر به ازای پاس کردن مراحل مختلفی مانند انجام ۱۰ معامله سودده یا ثبت ۱۰ هفته معاملاتی ... بونوس دریافت می کند.

بروکر آمارکتس

معایب بروکر AMARKETS

اگر بخواهیم معایب استفاده از بروکر آمارکتس را بررسی کنیم، موارد زیادی وجود ندارد و صرفا موارد زیر را می توان به عنوان نواقص این شرکت در نظر گرفت.

  • رگوله نامعتبر

رگولاتوری این بروکر اعتبار چندانی ندارد و مربوط به جزایر سنت وینست می باشد. البته سابقه طولانی مدت این بروکر می تواند نقطه مثبتی برای اعتبار آن باشد اما نمی توان زیاد به آن متکی بود.

  • اسپرد بالا در حساب های FIIXED

حساب های فیکس آمارکتس از لحاظ میزان اسپرد، وضعیت خوبی ندارند و اسپردی حدود ۳ پیپ دارند.

  • نداشتن حساب میکرو یا همان سنت

حساب های سنتی برای معامله گران تازه کار بسیار کاربردی است. زیرا با استفاده از آن ها می توانند به خوبی اصول مدیریت سرمایه را اجرایی کنند و با شرایط بازار فارکس آشنا شوند. متاسفانه این بروکر حساب سنتی ارائه نمی دهد و تنها حساب های استاندارد، FIXED و ECN به معامله گران ارائه می کند.

بورس جهانی یک بازار بین المللی بین بانکی است که افراد مختلف و بانک های کوچک و بزرگ در آن به معامله می پردازند. این بازار که محدودیت مکانی و جغرافیایی ندارد، به صورت ۲۴ ساعته، از دوشنبه تا جمعه فعال است. هر کسی در هر جای دنیا و با هر میزان سرمایه می تواند وارد این بازار شده و معامله و تبادل سرمایه را آغاز کند. این بازار تابع قوانینی است و همه مبادلات در چهارچوب همین قوانین صورت می گیرد. با آموزش بورس جهانی و ورود به آن می توان نسبت به اقتصاد کشورهای دیگر دید مطلوبی کسب کرده و در موقعیت های بهتری سرمایه گذاری کرد.

بازار سهام یکی از زیر مجموعه های بورس جهانی است که معامله گران و صرافی ها(exchange) از طریق خرید و فروش سهام شرکت ها و کارخانه ها در آنها سرمایه گذاری کرده و در سود و ضرر آن شریک می شوند. بورس اوراق بهادار تهران نمونه ای از این بازارهاست. معاملات در این بازار در صرافی های قانونی و رسمی به صورت فیزیکی یا الکترونیک انجام می شود. گاهی نیز معاملات به صورت بازار خارج از بورس یا همان فرابورس (OTC Market) انجام می شود. در فرابورس که فاقد مکان فیزیکی است، معامله گران به صورت الکترونیک یا تلفنی با هم در ارتباط هستند.

بیشترین معاملات سهام در جهان در بازار سهام آمریکا انجام می گیرد. بازار بورس نیویورک (NYSE) و نزدک (NAZDAQ) دو صرافی اصلی در این بازار هستند. بازار سهام را می توان به صورت دو بازار اولیه و ثانویه تفسیر کرد

کد خبر: ۱۶۳٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha