۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
 تیبا آخر تیر ماه از خط تولید خارج می‌شود
مدیرعامل سایپا:

تیبا آخر تیر ماه از خط تولید خارج می‌شود

تیموری، مدیرعامل سایپا با اشاره به تولید خودروهای کامل در این گروه خودروسازی گفت: تعداد خودروهای ناقص کف پارکینگ‌های سایپا به صفر رسید.

به گزارش بازار، محمدعلی تیموری افزود: خودروی تیبا ۱ یا همان تیبا صندوق دار از مدار تولید خارج شده است، اما تیبا۲ تا آخر ماه جاری از خط تولید خارج می‌شود.

وی تصریح‌کرد: خودروی همه افرادی که ثبت نام کرده بودند آماده است و با استقرار کارشناسان سازمان ملی استاندارد در سایپا، تست‌های مربوط به خودروها در حال انجام شدن است که پس از تایید آنان خودروها آماده تجاری شدن می‌شود.

تیموری به توقف سی. کی. دی‌کاری و اس. کی. دی‌کاری در سایپا در چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: به تبع آن خطوط مونتاژ و رنگ عملیات سی. کی. دی‌ کاری نیز خالی شده بود، اما اکنون تصمیم گرفتیم که این خطوط را مجدد فعال کنیم.

مدیرعامل سایپا خاطرنشان کرد: در گام نخست دو مدل ۲۰۲۲ خودروی چانگان وارد این خطوط خواهد شد که اکنون در مراحل تست و اخذ تاییدیه است، اما هنوز قیمت آنها مشخص نیست.

وی همچنین در خصوص تولید خودروهای اقتصادی در این گروه تصریح‌کرد: به این منظور چند مدل خودرو از جمله اطلس، سهند و آریا عرضه خواهد شد.

تیموری گفت: همه خودروهای یادشده همچنین خودروهای تجاری جدید سایپا استانداردهای ۸۵گانه مدنظر سازمان ملی استاندارد را پاس خواهند کرد.

وی همچنین از تداوم عرضه دو مدل ساینا با موتور با حجم ۱۵۰۰ سی سی و موتور دوگانه سوز خبر داد و گفت: تولید این خودرو که برای اقشار با درآمد کمتر ساخته شده، ادامه خواهد یافت.

کد خبر: ۱۶۳٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha