۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
کیف سرمایه گذاری هرمزگان برای ۳۸ رسته آماده شده است
استاندار هرمزگان:

کیف سرمایه گذاری هرمزگان برای ۳۸ رسته آماده شده است

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: تاکنون کیف سرمایه گذاری استان برای ۳۸ رسته آماده شده که در آن مجوزها و میزان اعتبارات و تسهیلات تخصیصی دیده شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عصر چهارشنبه به ریاست مهدی دوستی جلسه شصت و سوم شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان با دستور کارهای «بررسی مسائل مالیاتی، بررسی مشکلات حوزه معادن، برگزاری نمایشگاه های فصلی حوزه صنایع دستی و گردشگری استان» در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

دوستی در این جلسه با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات بخش خصوصی در استان مصمم هستیم گفت: باید در جلسات با محوریت رفع مشکلات بخش خصوصی به مسائلی پرداخته شود که بتوان این مسائل را در سطح استان مرتفع کرد.

وی افزود: برخی از مشکلات بخش خصوصی از جمله در حوزه مالیات باید در سطح کشور مطرح و از طریق مسئولان مرتبط پیگیری و برای رفع آن تلاش کرد.

دوستی گفت: در حوزه گردشگری، استان ظرفیت بسیار خوبی دارد و برای سرمایه‌گذاران مشوق‌های تسهیلاتی و صدور مجوزها را درنظر گرفته ایم و ترغیب سرمایه گذاری بر روی علت سفر برای ما اهمیت بیشتری دارد چرا که ساخت هتل و سرمایه گذاری در بخش‌های نظیر این معلول هستند و به میزان نیاز در استان وجود دارند.

وی با تاکید بر تعامل بیشتر اعضا به ویژه در طرح های پیشنهادی ادامه داد: در حوزه ارائه ایده و جذب سرمایه گذار نیز باید طرح ها مطابق با واقعیت‌ها ارائه شوند و طرح های قابل اجرا در چند فاز قابل بهره برداری می تواند ما را به نتیجه مطلوبی برساند.

دوستی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان خوشبختانه تسهیلات بسیار خوبی اخذ شد که می‌توانیم در حوزه های مختلف در اختیار بخش خصوصی به ویژه سرمایه گذاران گردشگری قرار دهیم تا این حوزه در استان متحول شود.

دوستی گفت: تاکنون کیف سرمایه گذاری استان برای ۳۸ رسته آماده شده که در آن مجوزها و میزان اعتبارات و تسهیلات تخصیصی دیده شده و سرمایه گذار می‌تواند با در اختیار داشتن این کیف برای سرمایه گذاری در استان تصمیم گیری کند.

وی افزود: این کیف سرمایه گذاری در کشور بی نظیر است و بخش خصوصی اتاق بازرگانی استان برای بهره مندی از آن در اولویت قرار دارند تا نظرات تخصصی‌شان نیز در این کیف‌ها لحاظ شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۱۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha