۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
امضای ۵ تفاهم نامه با شرکت های دانش بنیان| روزانه ۲۵۰ میلیون لیتر فرآورده در کشور توزیع می شود
مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی:

امضای ۵ تفاهم نامه با شرکت های دانش بنیان| روزانه ۲۵۰ میلیون لیتر فرآورده در کشور توزیع می شود

نژاد علی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفت با اشاره به اهمیت توسعه شرکت های دانش، گفت: روزانه حدود ۲۵۰ میلیون لیتر فرآورده در کشور توزیع می شود.

بازار، گروه آب و انرژی: ۵ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان و شرکت پخش فراورده های نفتی امضا شد. علی اکبر نژاد علی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در حاشیه این مراسم گفت: تامین فرآورده، ذخیره سازی و توزیع فرآورده ها جز وظایف شرکت است که همواره دنبال این بودیم که این وظیفه را به درستی انجام دهیم. ضمن اینکه هم اکنون روزانه کار توزیع ۲۵۰ میلیون لیتر فرآورده اصلی در حوزه های مختلف در حال انجام است.

او همچنین گفت:در راستای بهبود مستمر فرآیندها و تحقق شعار امسال شرکت تلاش زیادی برای شناسایی شرکت های دانش بنیان صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی با بیان اینکه هوشمندسازی جایگاه‌های سی ان جی با ناکامی مواجه شده و مغفول مانده بود، گفت: در مطالعات اخیر شناسایی شرکت‌های دانش بنیان و تست آزمایشگاهی فرایند انجام شد و بدنبال این هستیم با استفاده از خدمات ویژه در ۲ جایگاه به صورت پایلوت انجام شود و در نهایت در ۴۲۰۰ جایگاه و ۲۵۰۰ جایگاه سی ان جی پیاده سازی خواهد شد.

او با بیان اینکه تکنولوژی سامانه های هوشمند سوخت از حمله دغدغه های ما بوده است، خاطرنشان کرد: در صدد برامدیم نسبت به ارتقای کیفی سامانه اقدام کنیم، مطالعات متعددی انجام شد تا تجهیزات تلمبه ها بومی سازی شود.

نژادعلی با بیان اینکه بهبود فرایند کیفیت و بهره مندی از تکنولوژی در سامانه ها با کمک سامانه ها با کمک دانش بنیان ها در حال انجام است، گفت: بدنبال این هستیم که با استفاده از تکنولوژی جدید پروتکل و نرم افزارهای جانب را حذف کنیم و با تجهیزات کمی اهداف را پیاده سازی کنیم.

او ادامه داد: استفاده از نورافکن های کم مصرف جهت مدیریت مصرف و افزایش ایمنی پیمایش از دیگر پروژه های ما است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش بومی سازی ربات چند منظوره در محیط های غیر قابل دسترس را از دیگر پروژه ها عنوان کرد و گفت: بدنبال انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های دانش بنیان هستیم و در صدد هستیم حمایت و مشوقهای لازم در رابطه با حضور سایر شرکت‌های دانش بنیان را هم داشته باشیم و در راستای فرمایشات رهبری از این فرایندها بهره برداری کنیم و فرصتی برای بهبود کسب و کار ایجاد کنیم.

کد خبر: ۱۶۳٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha