۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
وزارتخانه‌های نفت و تعاون در زمینه آموزش‌های اچ‌اس‌ئی همکاری می‌کنند

وزارتخانه‌های نفت و تعاون در زمینه آموزش‌های اچ‌اس‌ئی همکاری می‌کنند

مدیرکل بهداشت، ایمنی و محیط زیست وزارت بر لزوم همکاری وزارت نفت با مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه آموزش تأکید کرد.

به گزارش بازار، مظاهر انصاری امروز سه‌شنبه (۲۸ تیرماه) به‌همراه مدیران اچ‌اس‌ئی شرکت‌های اصلی و معاونان ایمنی و بهداشت خود از مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازدید کرد و در نشست مشترک با رضا کرمی، رئیس مرکز از نزدیک زمینه‌های همکاری مشترک در حیطه ایمنی و بهداشت کار را مورد بررسی قرار داد.

انصاری در این نشست گفت: توسعه واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی نیازمند ارتقا سطح ایمنی پیمانکاران است و گرچه صنعت نفت در این بخش پیشرو و پیشگام بوده است، همچنان نیازمند اقدام‌های واقعی و مؤثر از جانب سازمان‌های قانونی مرتبط به‌ویژه وزارت کار و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار به‌عنوان مرجع تخصصی آموزش پیمانکاران و کارگران زیر پوشش قانون کار است.

وی افزود: در صنعت نفت هیچ قراردادی بدون پیوست اچ‌اس‌ئی امضا نمی‌شود و همه قراردادها دارای ضمائم مرتبط با بهداشت، ایمنی و محیط زیست است بنابراین در بخش‌هایی نظیر آموزش پیمانکاران مستلزم همکاری دوجانبه با هدف ارتقا فرهنگ اچ‌اس‌ئی پیمانکاران هستیم.

مدیرکل بهداشت، ایمنی و محیط زیست وزارت نفت با اشاره به تکالیف قانونی موجود از جمله آیین‌نامه ایمنی جایگاه‌های عرضه سوخت‌مایع و گاز بر آمادگی این وزارت‌خانه به‌منظور همکاری در تدوین مفاد آن تأکید کرد.

در این نشست، رضا کرمی، رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، نیز ضمن معرفی مرکز و توانمندی‌های آن پیشنهادهایی برای همکاری‌های آینده دو طرف ارائه کرد.

مدیرکل بهداشت، ایمنی و محیط زیست وزارت و رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار در پایان از بخش‌های مختلف مرکز از جمله آزمایشگاه‌ها و مراکز آموزش ایمنی بازدید کردند.

کد خبر: ۱۶۲٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha