۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
برای ۳۰ هزار واحد مسکن ملی در زنجان زمین تامین می شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

برای ۳۰ هزار واحد مسکن ملی در زنجان زمین تامین می شود

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن عملکرد خوبی دارد،گفت: تا پایان امسال برای ۳۰ هزار واحد در استان زمین تامین می شود. 

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار ،با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان،گفت: ۱۳ پروژه و مصوبه مربوط به حوزه راه و شهرسازی داریم.

وی اظهار کرد: چهار مصوبه مربوط به راه‌های ملی از ردیف پروژه‌های راه‌های مواصلاتی است و پنج مورد پروژه‌های احداث مراکز فرهنگی و کتابخانه که انتخاب پیمانکار نیز انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ،با بیان اینکه در این خصوص ۹۰ درصد اعتبارات جذب شده است،گفت: این اعتبارات شامل احداث کتابخانه آب‌بر، تکمیل ثبت اسناد، هنرستان موسیقی زنجان و هنرستان دخترانه زنجان و تکمیل فرهنگسرای زرین‌آباد است.

بیات منش به مصوبه تامین زمین برای ۱۵ هزار و ۳۵ واحد مسکونی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال برای ۳۰ هزار واحد زمین تامین می شود.

وی به تامین زمین برای احداث زندان اشاره کرد و بیان داشت: ۳۸ هکتار زمین برای ساخت زندان شناسایی شده که تامین اعتبار و ارائه سایت پلان، لازمه اجرایی شدن این پروژه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: خوشبختانه در استان زنجان طرح نهضت ملی مسکن به خوبی اجرا می شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha