۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
رئیس جمهور هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی کار را به مجلس معرفی کند
نماینده مردم شفت در مجلس:

رئیس جمهور هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی کار را به مجلس معرفی کند

نماینده مردم شفت در مجلس گفت: انتظار می رود که رئیس جمهور سریعتر فردی که توانایی اداره وزارت تعاون را دارد، به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی کند.

به گزارش بازار، خلیل بهروزی فر در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: غدیر وصل زنجیره نبوت و امامت بوده و بر همگان مبارک باشد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از وزارتخانه های حیاتی کشور محسوب می شود، اما مدت مدیدی است که با سرپرست اداره می شود، چرا نسبت به این امر مهم تصمیم جدی گرفته نمی شود؟ با وجود اینکه این وزارتخانه با دو سوم از جمعیت کشور سروکار دارد، اما امروز تحرکی در این وزارتخانه مشاهده نمی شود. انتظار می رود که هر چه سریعتر رئیس جمهور فردی که توانایی اداره این وزارتخانه را دارد، به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی کند.

وی افزود: چرا دولت درخصوص مصوبه شورای عالی کار و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی درخصوص بازنشستگان اقدامی نمی کند؟ قشر عظیمی که وضعیت معیشتی بسیار نامطلوبی دارند و باید نسبت به این موضوع هر چه سریعتر اقدام عملی صورت گیرد.

بهروزی فر در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: راه های روستایی وضعیت بسیار نامناسب و ناایمنی دارند، همچنین فرسودگی آسفالت بین راهی روستاها در وضعیت اسفباری است و خسارت های بسیاری را از حیث جانی و مالی به مردم وارد می کند. لذا انتظار می رود سریعاً نسبت به این مسئله اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر: ۱۶۲٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha