۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
وزیر پیشنهادی تعاون هرچه سریع تر معرفی شود
نماینده مردم تفرش در مجلس:

وزیر پیشنهادی تعاون هرچه سریع تر معرفی شود

بیاتی، نماینده مردم تفرش در مجلس بر ضرورت معرفی هرچه سریع تر وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش بازار، ولی الله بیاتی در نشست علنی امروز (شنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیات رئیسه، گفت: هیات رئیسه نطق ها و درخواست هایی که نمایندگان در نطق ها بیان می کنند را توسط معاونان پارلمانی پیگیری کرده و گزارش آن را به نمایندگان ارائه دهد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان در مجلس خطاب به رئیس جمهور، افزود: هرچند براساس قانون اساسی هر وزارتخانه می تواند ۳ ماه با سرپرست اداره شود اما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارتخانه بسیار مهمی بوده و ۳۸ درصد وظیفه دولت مانند حوزه بازنشستگان، کارگران، تعاونی ها و بسیاری از هلدینگ های اختصاصی با این وزارتخانه است بنابراین دولت هرچه سریع تر نسبت به معرفی و تعیین تکلیف این وزارتخانه اقدام کند.

وی اضافه کرد: زمانی که برجام به جامعه تحمیل شد هدف اصلی آن حذف تحریم ها و منفعت اقتصادی مردم بو، اکنون مذاکره کنندگان باید به این مهم توجه کنند. اگر این موضوع برای رفع مشکلات مردم و بهبود معیشت مردم نباشد، ارزش ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: اینکه رسانه های معاند بیان می کنند سپاه مانع به نتیجه رسیدن مذاکرات است، دروغ است. در واقع عدم تضمین اقتصادی توسط آمریکا مانع پیشرفت مذاکرات است.

وی با اشاره به فعالیت معاندان، شبکه ها و رسانه های بیگانه خطاب به آن ها، گفت: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدافع نظام و دلسوز مردم هستند بنابراین شیطنت های تبلیغی شما و منافقان هیچ خللی در عزم و اراده نمایندگان در دفاع از ولایت فقیه و نظام خواهد گذاشت. مردم اثبات کردند در مقابل دشمن ید واحدی در مبارزه با استکبار دارند، توصیه می کنم واقع گرا باشید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی به دنبال احقاق حقوق خود هستند، تصریح کرد: باید مطابق بودجه و مصوبات مجلس اقدامات لازم در این حوزه انجام شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha