۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
۳۷ هزار مترمکعب از حوضچه و کانال بندرامیرآباد لایروبی شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۳۷ هزار مترمکعب از حوضچه و کانال بندرامیرآباد لایروبی شد

بهشهر - مدیر منطقه ویژه اقتصادی و بندر امیرآباد گفت: در سه ماه گذشته بیش از ۳۷ هزار مترمکعب از حوضچه ها و کانال دسترسی بندر امیرآباد برای پهلوگیری بهتر کشتی‌ها لایروبی شده است.

سیاوش رضوانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به لایروبی ۳۷ هزارمترمکعب از حوضچه ها و کانال دسترسی بندر امیرآباد در سه ماه گذشته اظهار داشت: سالانه یک هزار فروند کشتی در بندر پهلو می گیرند که از این میزان ۲۳۴ فروند در سه ماه سوم بوده است.

وی با اشاره به رصد انواع شناورها در بندر امیرآباد عنوان کرد: پاییز امسال ۳۰ مورد عملیات جستجو و نجات دریایی انجام شده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی و بندر امیرآباد با اشاره به اینکه امسال ۱۶۱ مورد گواهینامه براساس دریافت مواد زائد و زباله کشتی ها صادر شده است، گفت: مقابله با آلودگی دریا، جستجو و نجات دریایی از جمله اهداف و برنامه های اجرا شده است.

رضوانی به بازدید وزیر کشور طی شامگاه سه شنبه هفته جاری از این بندر اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری دولتی و خصوصی در این بندر ایجاد شده است.

وی،ظرفیت تخلیه و بارگیری بندرامیرآباد را ۷.۵ میلیون تن اعلام کرد و گفت: این بندر با ۱۵ اسکله تنها بندر شمال کشور است که متصل به اسکله رورو ریلی وشبکه ریلی سراسری است.

کد خبر: ۱٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha