۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
ناکامی ترون برای خروج از ساختار نزولی| آینده ترون چه خواهد شد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

ناکامی ترون برای خروج از ساختار نزولی| آینده ترون چه خواهد شد؟

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت ترون نشان دهنده حرکت طولانی مدت قیمت ترون در داخل یک گُوِه نزولی را نشان می دهد که همچنان قدرت کافی برای خروج از این ساختار را ندارد.

به گزارش بازار، رمز ارز ترون طی ماه های گذشته علیرغم راه اندازی پروژه دلار الگوریتمی خود، همچنان در محدوده ۰.۰۶ الی ۰.۰۷ دلار در نوسان بوده است. پیش بینی قیمت ترون به جهت شکست بعدی قیمت بستگی دارد.

ارز ترون از زمانی که در آوریل ۲۰۲۲ به ۰.۱۸ دلار رسید، همچنان در داخل یک مثلث نزولی معامله می شود. متأسفانه، با وجود تلاش های متعدد، قیمت نتوانست از این الگو خارج شود. جدیدترین تلاش در ژوئن ۲۰۲۲ انجام شد که تنها طی چند ساعت بار دیگر با شکست مواجه شد.

بیشتر آلتکوین ها به دلیل عدم ثبات در اقتصاد جهانی، تنها با کسری از بالاترین قیمت سال گذشته معامله می شوند. افزایش اخیر متوالی نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا این روند نزولی را بیشتر تشدید کرده است. همچنین، از آنجاکه ترون بیشتر اوقات از روند قیمت بیت کوین پیروی می کند، هر پیش بینی قیمت ترون به بهبود قیمت بیت کوین بستگی دارد.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی دیفای لیاما، حجم ارزش قفل شده روی ترون هم اکنون به ۵.۷۳ میلیارد دلار رسیده که نشان دهنده افزایش ۲۰ درصدی نسبت به ماه گذشته است.

پیش بینی قیمت ترون
تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت ترون نشان دهنده حرکت طولانی مدت قیمت ترون در داخل یک گُوِه نزولی را نشان می دهد. پایین گوه در موارد متعدد به عنوان یک حمایت توجه عمل کرده است.

با این وجود، به نظر می رسد سطح پشتیبانی ۰.۰۵ دلار پس از تست های مجدد بسیار ضعیف شده و ممکن است در آزمون مجدد بعدی قیمت شکسته شود.

بسته شدن روزانه زیر این سطح ممکن است قیمت ترون را به زیر سطح قیمت ۰.۰۳ دلار برساند. با اینحال، این سطح می تواند به گاوها انگیزه کافی برای هدف قرار دادن سطح قیمت ۰.۱۲ دلار در میان مدت را بدهد.

ناکامی ترون برای خروج از ساختار نزولی| آینده ترون چه خواهد شد؟

با این حال، اگر قیمت بیت کوین به بالای ۲۰۰۰۰ دلار افزایش یابد، پیش بینی قیمت ترون نیز ممکن است صعودی باشد. اگر ترون از الگوی مثلث نزولی خود خارج شود، ممکن است تا سطح ۰.۰۹ دلار افزایش یابد.

سطح قیمت ۰.۰۹ دلار همزمان به عنوان یک مقاومت قدرتمند در برابر ترون عمل کرده و حرکت صعودی این رمزارز را با مشکل مواجه ساخته است. بازپس گیری این سطح می تواند به گاوها انگیزه کافی برای هدف قرار دادن سطح قیمت ۰.۱۲ دلار در میان مدت را بدهد.

کد خبر: ۱۶۲٬۱۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha