۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
اجرای طرح‌های آسفالت حفاظتی برای جلوگیری از تخریب راه‌ها
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید کرد؛

اجرای طرح‌های آسفالت حفاظتی برای جلوگیری از تخریب راه‌ها

قم - معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با اجرای طرح‌های آسفالت حفاظتی باید از تخریب زودرس راه‌ها و اتلاف منابع جلوگیری کنیم.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم در بازدید یک روزه معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از محورهای جاده‌ای استان قم بر تکمیل طرح‌های عمران جاده‌ای در استان قم تأکید شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای پس از بازدید از محور قدیم سلفچگان به ساوه بر ضرورت تکمیل این پروژه مهم جاده‌ای در بازه زمان اعلامی تأکید کرد.

رضا اکبری در ادامه با حضور در محور راهجرد - سلفچگان، پس از بررسی پروژه اجرا شده بازیافت سرد آسفالت در این محور، از اقدامات خوبی که دراین راستا صورت گرفته اعلام رضایت کرد و گفت: می‌توان با استفاده حداکثری از تراشه‌های آسفالت در امر لکه گیری راه‌ها به میزان قابل توجهی موجب کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف منابع شد.

محور قدیم سلفچگان - ساوه چهار خطه می‌شود

مدیر کل راه داری و حمل و نقل جاده‌ای قم نیز طی این بازدید که تعدادی از رؤسا و کارشناسان این اداره نیز حضور داشتند با ارائه گزارشی درخصوص اقدامات انجام شده در حوزه صیانت و ارتقای راه‌های استان قم اظهار کرد: از اولویت‌های طرح‌های عمران جاده‌ای استان قم، پروژه چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان - ساوه است که قرارداد اجرایی طرح سال گذشته منعقد و پیمانکار از دی ماه سال ۹۸ مشغول فعالیت شده است.

محمد حسن کلهری ادامه داد: این طرح در قالب دو فاز تعریف شده که فاز نخست آن از مبدأ تقاطع غیر همسطح و به طول پنج کیلومتر و ۴۰۰ متر است که عملیات احداث آن در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: اقدامات عمرانی صورت گرفته در فاز دوم نیز در مراحل پایانی قرار دارد که پس از احداث فاز نخست، این دو قطعه به هم متصل و پروژه دربازه زمان اعلامی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

از دیگر مواردی که طی سفر یک روزه معاون راهدای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به قم مورد تأکید قرار گرفت اجرای طرح‌های آسفالت حفاظتی به منظور جلوگیری از تخریب رویه راه و تحمیل هزینه‌های متعاقب بود.

کد خبر: ۱۶٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha