۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
هزینه کرد ۳۱ میلیارد ریال برای زیرساخت های منطقه سیل زده «چم شیر» ایلام
معاون استاندار ایلام خبر داد:

هزینه کرد ۳۱ میلیارد ریال برای زیرساخت های منطقه سیل زده «چم شیر» ایلام

ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از هزینه کرد ۳۱ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های منطقه سیل زده «چم شیر» ایلام خبر داد.

به گزارش بازار، احمد کرمی ظهر یکشنبه در بازدید از روستای در دست ساخت چم شیر شهرستان سیروان اظهار کرد: روستای چم شیر استان ایلام سال گذشته در اثر سیلاب دچار خسارت های شدید شد و بر همین اساس یک سایت جدید برای روستا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سایت جدید روستای چم شیر هم اکنون در دست احداث است و تمامی زیرساخت های لازم نیز برای اسکان مردم در آن تدارک دیده شده است.

کرمی با اشاره به اینکه : ۳۱ میلیارد ریال برای زیرساخت های سایت جدید روستای چم شیر هزینه شده است، گفت: هم اکنون ۳۰۰ واحد مسکونی نیز در این سایت در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: در مجموع برای تسهیلات به خانوارهای روستا، زیرساخت ها، کمک های بلاعوض و... بیش از  ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی عنوان کرد: مشکلات زیرساختی سایت جدید روستا نظیر آب، برق، جاده، گاز و...در حال رفع شدن است و برای حل مشکل آبرسانی به روستا نیز یک مخزن آب ۵۰۰ مترمکعبی از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی در حال ساخت است.

معاون عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: در آینده ای نزدیک نیز دیگر زیرساخت های روستا نظیر مسجد، مدرسه، پایگاه سلامت و...نیز احداث می شود.

کد خبر: ۱۶٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha