۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکت‌های جهادی در استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی
از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد

دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکت‌های جهادی در استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی

مخبر، معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه‌ای دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکت‌های جهادی را به وزارتخانه ها و استانداری‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش بازار، باتوجه به گسترش فعالیت‌های گروه‌های جهادی و عزیمت اقشار مختلف بخصوص جوانان جهت خدمت رسانی در اقصی نقاط روستایی و دور افتاده کشور و لزوم برنامه‌ریزی و ساماندهی حرکت‌های جهادی و ترویج روحیه جهادی و همچنین نیاز به حمایت همه بخش‌های دولت از این حرکت‌ها، با پیشنهاد سید امیرحسین مدنی دبیر شورایعالی جهاد سازندگی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور طی بخشنامه‌ای دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکت‌های جهادی و جلسات آن را به وزارتخانه‌ها، استانداری‌ها و سازمان‌های متولی ابلاغ کرد.

طی این بخشنامه استانداران موظف شدند با تشکیل جلسات ستاد حمایت از حرکت‌های جهادی، به ریاست استاندار و حضور دستگاه‌های ذیربط استان، بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و نمایندگان گروه‌های جهادی و مردمی، مصوبات خود را به دبیرخانه شورایعالی جهاد سازندگی ارسال کنند.

همچنین ستادهای حمایت از حرکت‌های جهادی در وزارتخانه به ریاست وزیر و دبیری نماینده شورایعالی جهاد سازندگی و همچنین مشارکت بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و نمایندگان گروه‌های جهادی و مردمی به نیازسنجی، پشتیبانی، هماهنگی و برنامه ریزی برای حرکت‌های جهادی بپردازند.

در این بخشنامه از خبرگزاری‌ها و صدا و سیما نیز خواسته شد به دعوت به اردوهای جهادی و تبیین اقدامات صورت گرفته در گروه‌های جهادی بپردازند.

کد خبر: ۱۶۱٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha