۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
اجرای فازهای توسعه شرکت لاستیک بارز کردستان/۱۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود
قائم مقام لاستیک کردستان:

اجرای فازهای توسعه شرکت لاستیک بارز کردستان/۱۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود

سنندج – شاهمرادی قائم مقام شرکت بارز کردستان از اجرای دو فاز توسعه ای این شرکت خبر داد و گفت: شرکت بارز کردستان یکی از واحدهای مهم تولیدی و صنعتی در استان به شمار می رود.

محسن شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به جایگاه شرکت لاستیک بارز کردستان در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید در این استان، اظهار کرد: شرکت بارز کردستان ظرفیت های خوبی در راستای افزایش تولید و ایجاد فرصت های جدید شغلی در اختیار دارد و در همین راستا برنامه ریزی ما بهره برداری از این ظرفیت ها برای رونق تولید در این منطقه است.

وی با بیان اینکه در جریان سفر هیات دولت به کردستان وزرای صمت و تعاون ضمن بازدید از شرکت، از نزدیک در جریان فعالیت ها و مشکلات شرکت قرار گرفتند، افزود: خوشبختانه نگاه ویژه وزرا و مسئولان کشوری دولت سیزدهم به مسئله رونق تولید بسیار ویژه است و خوشبختانه در جریان این بازدید نیز دستورات خوبی برای رفع مشکلات شرکت بارز کردستان صادر شد.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در راستای رفع مشکلات و کاستی های شرکت بارز کردستان، عنوان کرد:در صورت رفع مشکلات پیش روی این شرکت به ویژه در مسائل مربوط به ارز، امکان اجرای دو فاز توسعه ای آن وجود دارد.

قائم مقام شرکت بارز کردستان ادامه داد: در صورت اجرایی کردن فاز اول توسعه این شرکت، زمینه برای ایجاد اشتغال برای ۱۵۰ نفر جدید در استان کردستان فراهم می شود و به همین دلیل انتظار داریم در سایه نگاه ویژه مسئولان کشوری، بتوانیم این مهم را در کوتاهترین زمان ممکن اجرایی کنیم.

وی به اجرای فاز دوم توسعه شرکت بارز کردستان اشاره کرد و گفت: در صورت اجرای فاز دوم توسعه این شرکت، زمینه برای اشتغال هزار و ۵۰۰ نفر دیگر به صورت مستقیم ایجاد شده و میزان اشتغال زایی فاز دوم آن نیز بالغ بر چهار هزار نفر خواهد بود.

شاهمرادی ضمن تاکید بر لزوم همکاری و مساعدت مسئولان استانی در راستای کمک به توسعه شرکت بارز کردستان، گفت: انتظار داریم که در سایه حمایت و همکاری های استانی و کشوری شاهد رونق روز افزون شرکت بارز کردستان در راستای کمک به ایجاد اشتغال و افزایش تولید باشیم.

کد خبر: ۱۶۱٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha