۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
چرا آنتی ویروس بیت دیفندر بهترین آنتی ویروس برای سیستم عامل مک است؟

چرا آنتی ویروس بیت دیفندر بهترین آنتی ویروس برای سیستم عامل مک است؟

آنتی ویروس بیت دیفندر بهترین و کاربردی ترین آنتی ویروس برای سیستم عامل مک است اما چرا؟

به گزارش بازار، در عصر حاضر که به‌عنوان عصر توسعه علم و تکنولوژی نام برده می‌شود، برنامه‌های کامپیوتری و نرم افزارهای بسیار متنوع و گوناگون وجود دارد که هر یک برای رسیدن به عملکرد خاصی بهینه شده است. طبیعتا هیچ‌گاه هیچ ابزاری بی عیب و نقص نخواهد بود؛ به‌خصوص نرم افزارها که بروز مشکل در آن‌ها غیر قابل پیش‌بینی است، اما در عصری که علم و تکنولوژی سرآمد تمام فعالیت‌ها است و به اصطلاح حرف اول را می‌زند، هیچ جای نگرانی از بابت عدم عملکرد صحیح برنامه‌های نرم افزاری تحت وب و یا برنامه‌های سخت افزاری رایانه‌ای وجود ندارد. چون اکثر برنامه‌ها مکمل یک دیگر بوده و به بهینه‌سازی هم کمک می‌کنند.

آنتی ویروس یکی از نرم افزارهای امنیتی است که از سیستم در مقابل حملات ویروس ها، بدافزارها و هکرها حفاظت میکند. نرم افزارهای آنتی ویروسی به‌عنوان محافظین برنامه‌های تحت وب کاربرد بسیاری دارند. ‌ امروزه انواع مختلفی از آنتی ویروس در اینترنت به صورت رایگان و غیر رایگان وجود دارد که البته کارایی و میزان امنیتی که این ابزار برای سیستم عامل فراهم میکند باهم متفاوتند. آیا تاکنون در مورد آنتی ویروس بیت دیفندر چیزی شنیده‌اید و با کاربرد آن آشنایی دارید؟ آنتی ویروس بیت دیفندر، دقیقا یکی از این نرم افزارهای کاربردی است که بهترین عملکرد را برای سیستم عامل مک به‌همراه دارد.

سیستم عامل مک چیست؟

آنتی ویروس بیت دیفندر، بهترین آنتی ویروس برای سیستم عامل مک محسوب می‌شود، اما برای این که بتوان به اثبات این مسئله برسیم؛ لازم است مختصری به شرح سیستم عامل مک و سپس معرفی آنتی ویروس بیت دیفندر بپردازیم. سیستم عامل مک او اس یا مکینتاش که به اختصار «مک» خوانده می‌شود؛ یکی از سیستم عامل‌های نوین و پرکاربرد در سیستم‌های رایانه‌ای است. سیستم عامل یک نرم افزار کاربردی است که مدیریت منابع کامپیوتری را به‌عهده دارد. سیستم عامل مک اولین بار در سال ۱۹۸۴ توسط شرکت اپل معرفی شد. در واقع مک یک سیستم کامپیوتری گرافیکی اختصاصی برای دسکتاپ‌ها و لپ تاپ‌های اپل است. از آنجا که این سیستم عامل، برای یک سخت افزار خاص بهینه شده است؛ عملکرد سریع و پاسخگو دارد. ‌ طراحی سیستم عامل مک و سخت افرارهای آن توسط شرکت اپل، سبب ایجاد هماهنگی بیشتر در توسعه این سیستم عامل شده و کاربران اپل در استفاده از سخت افزارها و سیستم عامل مشکلات کمتری دارند.

این سیستم عامل به‌عنوان یک رابط گرافیکی معرفی شده است. به این معنی که کاربران توانسته‌اند برای اولین بار با استفاده از ماوس، آیکون‌ها و پوشه‌ها را انتخاب و جابه‌جا کنند. ‌ با وجود تمام مزیت‌هایی که سیستم عامل مک دارد؛ باید بدانید که رایانه‌های مک او اس در مقابل برخی از بدافزارها، ایمنی مناسبی ندارند. بدافزارها در واقع همان نرم افزارهای ویروسی مخرب هستند. هر چند تعداد بدافزارهای موجود برای این رایانه‌ها کمتر است و به عبارتی کمتر به بدافزار آلوده می‌شوند، اما به هر حال باید برای از بین بردن هر گونه نرم افزار ویروسی و تهدیدها سیستم عامل مک از یک آنتی ویروس مناسب استفاده کرد. در این راستا آنتی ویروس بیت دیفندر ضمن محافظت کامل از سیستم عامل، سرعت دستگاه‌ را نیز ارتقاء می‌دهد.

آنتی ویروس بیت دیفندر چیست؟

حتما برای شما این سوال پیش آمده است که آنتی ویروس بیت دیفندر چیست و چه ویژگی دارد؟ حال که با سیستم عامل مک آشنا شدید؛ شناخت آنتی ویروس بیت دیفندر نیز خالی از لطف نیست. ‌ پیش از اینکه نحوه حفاظت بیت دیفندر از سیستم عامل مک را بررسی کنیم باید بدانیم که آنتی ویروس بیت دیفندر چیست؟

بیت دیفندر یکی از آنتی ویروس‌های قدرتمند دنیا است که صاحبین کسب‌وکارهای آنلاین و سایر کاربران از آن به فراوانی استفاده می‌کنند. این ابزار امنیتی از ویژگی‌های بسیار مناسبی برخوردار است و به واسطه این ویژگی‌ها به سرعت بدافزارها را حذف می‌کند. از ویژگی‌های خارق العاده آنتی ویروس بیت دیفندر می‌توان به محافظت ایده آل نسبت به هر نوع بدافزار تهدید کننده در فضای آنلاین، دارای عملکرد بسیار پرسرعت، حفاظت اتوماتیک و برخورداری از ویژگی‌های امنیتی و یک وی پی ان داخلی، افزایش سرعت و بهینه سازی عملکرد سیستم کاربر، پیدا کردن دستگاه هنگام گم شدن یا ربوده شدن آن و ویژگی‌های دیگر اشاره کرد.

این سیستم آنتی ویروس به شبکه حفاظت جهانی متکی است و به‌روز رسانی‌های سیستم را به صورت خودکار نصب می‌کند. نسخه‌های پولی انتی ویروس بیت دیفندر دارای آزمایشات سی روزه بوده و تمام نسخه‌ها وی پی ان داخلی دارند. ضمن این که تمام نسخه‌های ارائه شده به خوبی پشتیبانی می‌شوند. تمام این مزایا سبب شده بیت دیفندر در صدر نرم افزارهای آنتی ویروس جهان قرار بگیرد. آنتی ویروس بیت دیفندر، دارای چندین طرح مختلف و حتی یک نسخه رایگان است که کاربر می‌تواند متناسب با نیاز خود یکی از طرح‌ها را انتخاب کند. به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از آنتی ویروس بیت دیفندر باید لایسنس یا مجوز آن را دریافت کنید. خرید لایسنس نیز با پرداخت ارزی انجام می‌شود که این کار هم به سادگی صورت می‌گیرد. حال که با این نرم افزار آنتی ویروس آشنا شده‌اید؛ بهتر است به بررسی محبوبیت آن برای سیستم عامل مک بپردازیم.

چرا برای سیستم عامل مک به آنتی ویروس بیت دیفندر نیاز داریم؟

پیش‌تر گفتیم که سیستم عامل مک کمتر به ویروس آلوده می‌شود، اما مسئله این است که با رشد روز افزون بدافزارها، سیستم عامل مک نیز نفوذپذیرتر می‌شود. بیت دیفندر آنتی ویروس مک برای این سیستم عامل طراحی شده و از سیستم عامل مک در برابر هر نوع تهدید سایبری محافظت کند. بیت دیفندر برای سیستم عامل مک به راحتی نصب و راه اندازی شده و به سرعت به تهدیدهای سایبری و بدافزارها واکنش نشان می‌دهد. جالب است بدانید این آنتی ویروس، ضمن شناسایی تهدیدهای سیستم عامل مک به صورت هم زمان، تهدیدهای ویندوز را نیز شناسایی می‌کند. به این ترتیب شما هنگام ارسال داده به دستگاه دوستان خود هیچ جای نگرانی نداشته و آن‌ها را آلوده به ویروس نمی‌کنید. بیت دیفندر برای مک در برابر باج افزارها نیز حفاظت ایده آلی را ارائه می‌دهد. باج افزارها، نرم افزارهای مخربی هستند که فایل‌های شما را رمزگذاری کرده و در ازای باز کردن رمز از شما باج می‌خواهند.

آنتی ویروس بیت دیفندر برای مک

در نظر داشته باشید که اگر زمان لایسنس بیت دیفندر آنتی ویروس برای مک به پایان برسد؛ جهت استفاده مجدد از این آنتی ویروس، باید لایسنس آن را مجدداً تمدید کنید. پس از خرید لایسنس آنتی ویروس بیت دیفندر می‌توانید انتی ویروس خود را دانلود و نصب نمایید. در نهایت با استفاده از آنتی ویروس بیت دیفندر می‌توانید ضمن محافظت همه جانبه از سیستم عامل مک، عملکرد رایانه خود را نیز بهبود بخشید.

از کجا آنتی ویروس بیت دیفندر دانلود کنیم؟

احتمالا با جستجوی عبارت "دانلود آنتی ویروس بیت دیفندر" وب سایت های زیادی را می بینید که لینک دانلود این محصول را به صورت رایگان یا پولی قرار داده اند اما همه این نسخه ها قابل اطمینان نیستند. برخی از نسخه های انتی ویروس بیت دیفندر نه تنها از سیستم محافظت نمیکنند بلکه باعث بروز مشکلات فنی هم می شوند، بنابراین باید خرید این محصول را توسط یک سایت معتبر در این زمینه انجام دهید. سایت بیت دیفندر (https://www.bitav.ir/) نماینده رسمی فروش آنتی ویروس سازمانی بیت دیفندر در ایران میباشد که بهترین و امن ترین نسخه های این انتی ویروس را ارائه میکند.

کد خبر: ۱۶۱٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha