۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
عرضه محصولات در واحدهای صنفی اصفهان مبتنی بر قیمت اردیبهشت‌ماه
مدیرکل سازمان صمت اصفهان خبر داد؛

عرضه محصولات در واحدهای صنفی اصفهان مبتنی بر قیمت اردیبهشت‌ماه

اصفهان - کمیلی؛ مدیرکل سازمان صمت اصفهان گفت: عرضه محصولات واحدهای صنفی و تولیدی در استان اصفهان باید مبتنی بر قیمت مصوب پایان اردیبهشت‌ماه باشد.

امیرحسین کمیلی در حاشیه جلسه سامانه جامع تجارت در گفت و گو با خبرنگار بازار، ضمن تبریک دهه ولایت، اظهار کرد: اکیپ‌های بازرسی روند قیمت‌ را در بازار استان اصفهان مورد بررسی قرار داده است که متاسفانه برخی از واحدها، عرضه محصولات را با قیمت پایان اردیبهشت‌ماه اجرا نکردند.

وی افزود: تمام واحدهای صنفی با اجرای طرح سامانه جامع تجارت باید قیمت عرضه محصولات را به قیمت مصوب در پایان اردیبهشت‌ماه برگردانند.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن، تجارت استان اصفهان گفت: واحدهای صنفی باید محصولات را با قیمت مصوب پایان اردیبهشت‌ماه عرضه کنند و یا اینکه تولید محصولات را مدیریت کنند تا قیمت تعیین تکلیف شود.

تداوم فعالیت سامانه جامع تجارت در اصفهان
کمیلی با اشاره به اینکه سامانه جامع تجارت با هدف ایجاد آرامش در تولید و بازار تهیه شده است، تصریح کرد: چنانچه واحدهای کسب و کار با افزایش قیمت جهشی، محصولات را عرضه کنند در درجه نخست با تذکر کتبی، ارشاد می‌شوند.

وی کفت: اگر این امر تداوم داشته باشد برای واحد متخلف پرونده تشکیل شده و این پرونده به مراجع ذی‌صلاح از حقوق مصرف‌کننده ارجاع داده خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۱٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha