۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
محور سمنان- سرخه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
در گفت‌وگو با بازار؛

محور سمنان- سرخه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سمنان- حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه محور سمنان- سرخه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: به زودی این محور به صورت کامل بهره برداری می شود.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره پروژه های نیمه تمام حوزه راه و شهرسازی سمنان و با بیان اینکه تلاش دولت به اتمام رساندن این طرح ها با پیشرفت فیزیکی بالا است، تاکید کرد: محور سمنان- سرخه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی این محور به صورت کامل بهره برداری می شود.

وی افزود: این پروژه به طول ۱۱.۵ کیلومتر است که تاکنون ۹ کیلومتر آن آسفالت شده و مابقی در حال اجرا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان درباره روند اجرایی تکمیل پل روگذر شهرک صنعتی سمنان نیز، گفت: این پروژه تاکنون ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می کنیم این پروژه تا پایان تابستان سال جاری افتتاح شود.

حمیدی با اشاره به زمین در نظر گرفته شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر سمنان نیز، ابراز داشت: این زمین به مساحت ۱۵۰ هکتار واقع در شمال شرقی سمنان در دستور کار بررسی برای الحاق به محدوده شهر به منظور واگذاری به متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی شهر سمنان قرار دارد.

وی با بیان اینکه پروژه ۸۰ واحدی در حال احداث نهضت ملی مسکن سمنان موسوم به حکیم الهی نیز پیشرفت خوبی دارد و اقدامات خوبی نیز در آن اجرایی شده است و لذا امیدواریم به زودی این طرح نیز به اتمام برسد.

کد خبر: ۱۶۱٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha