۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
اعتبارات مصوب طرح های کارآفرینی و اشتغال خراسان جنوبی ۷۷ درصد افزایش یافت
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی:

اعتبارات مصوب طرح های کارآفرینی و اشتغال خراسان جنوبی ۷۷ درصد افزایش یافت

بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از رشد ۷۷ درصدی رقم تسهیلات مصوب برای طرح های اشتغال و کارآفرینی طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان در دیدار با مدیرکل زندان های استان اظهارکرد : اگر اقتصاد جامعه ساختارهای درستی داشته باشد و افراد حداقل های نیاز خود را به شیوه درست تامین کنند انحرافات و آسیب ها نیز به حداقل می رسد.

وی با بیان اینکه در بودجه سنواتی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در راستای ایجاد و افزایش تولید، اشتغال و کارآفرینی و ارتقای رشد اقتصادی پیش بینی شده است، افزود: متقاضیان می توانند با توجه به علاقمندی و استعدادهای که دارند طرح های خود را به دستگاه مشمول این تسهیلات ارائه دهند.

وی با بیان اینکه طرح ها در مرحله اول در کمیته شهرستانی مورد بررسی قرار می گیرد، عنوان کرد: در مرحله بعد طرح های تائید شده در کمیته شهرستان به کمیته استانی ارسال و بعد از تصویب به بانک ها برای پرداخت تسهیلات معرفی می شود.

وی تصریح کرد: ۵۸۰ طرح مصوب تا پایان سال ۱۴۰۰ برای دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در استان داشته ایم که در سه ماهه نخست سال جاری به بیش از دو هزار و ۲۸۴ طرح افزایش یافته است.

به گفته وی اعتبار مصوب برای این طرح ها نیز از هزار میلیارد تومان در پایان اسفند ۱۴۰۰ به یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده که رشد ۷۷ درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گزارشی در خصوص عملکرد زندان های استان ارائه داد.

ذاکریان مدیرکل اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی برای حمایت از طرح ها و برنامه های اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی استان قول مساعد داد.

کد خبر: ۱۶۱٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha