۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
انواع توری مرغی، پیچ شیروانی و فوم را آنلاین بخرید

انواع توری مرغی، پیچ شیروانی و فوم را آنلاین بخرید

محصولات بسیار زیادی درکارخانجات داخل کشور تولیدمی‌شوند که نوع مواداولیه و روش ساخت آن ها باهم تفاوت دارد.یکی ازاین محصولات توری مرغی می باشد که مواد اولیه و اصلی آن مفتول های با ضخامت های متفاوت است.

بازار; گروه صنعت: محصولات بسیار زیادی در کارخانجات داخل کشور تولید می‌شوند که نوع مواد اولیه و روش ساخت آن ها با هم تفاوت دارد. یکی از این محصولات توری مرغی می باشد که مواد اولیه و اصلی آن مفتول های با ضخامت های متفاوت است. مفتول در کارخانجات برای تولید باید به صورت کامل بافته می شود. مفتول های بافته شده ممکن است به صورت گالوانیزه گرم و یا سرد باشند که با توجه به نوع گالوانیزه نیز کیفیت آنها با هم تفاوت دارد.

انواع توری مرغی، پیچ شیروانی و فوم را آنلاین بخرید

توری مرغی چیست ؟ انواع آن را نام ببرید؟

در داخل کشور برای تولید از مفتول های بسیار باکیفیت استفاده می کنند تا کیفیت محصول نهایی افزایش یابد. کیفیت مفتول بر کیفیت نهایی توری بسیار تاثیرگذار است. اگر مفتول ضخیم و باکیفیت باشد مسلماً محصولی که تولید می‌شود نیز وزن بالایی دارد. ضخامت بیشتر، همچنین وزن بالاتر باعث می‌شود که افراد بتوانند از توری به مدت زمان طولانی استفاده کنند بدون اینکه کیفیت آن کاهش یابد. توری مرغی داخلی معمولاً از گالوانیزه گرم می باشد و نسبت به محصول تولید شده خارجی که از گالوانیزه سرد است، دوام و ماندگاری بالاتری دارد. سیم مفتول هایی که برای تولید استفاده می شود ممکن است فلزی و پلاستیکی باشند.

علاوه بر این ابعاد و چشمه های موجود در توری مرغی با توجه به نوع کاربرد آن نیز تفاوت دارد. مفتول پلاستیکی به روش بافندگی و طی مراحل اکستروژن به یک توری پلاستیکی تبدیل می شود. در مرحله ساخت یک توری پلاستیکی افزودنیهای نیز اضافه می شود که باعث می شود این محصول به رنگ های مختلف به بازار های فروش عرضه شود. محصول فوق در برابر حرارت، همچنین اشعه ماورای بنفش بسیار مقاوم است بنابراین می توان در فضای بیرونی از آن استفاده کرد. توری فلزی از مفتول های فلزی تشکیل شده است که در مقایسه با توری پلاستیکی مقاوم تر است و میتوان به عنوان یک عایق و پوشش محافظتی در سقف ساختمان از آن استفاده کرد. چشمه های توری مرغ ممکن است بسیار کوچک و یا بزرگ باشند.

کاربرد توری مرغی چیست؟

کاربردهای بسیار زیاد و متنوعی را می‌توان برای این محصول ذکر کرد. یکی از موارد مصرف حصار کشی می باشد که می توان برای فضاهای با متراژ بالا نیز از توری برای ایجاد حصار استفاده کرد. برای پرورش حیوانات در فضاهای کوچک و در حیاط خانه نیز می توان برای ساختن لانه حیوانات استفاده نمود. از پرکاربردترین موارد مصرف توری مرغی استفاده آن در صنعت ساختمان سازی می باشد. برای پرورش نهال، گیاهان و درختان در فضاهای باز و محافظت از آنها در برابر حمله جانوران و حشرات موذی نیز می توان از محصول فوق با ابعاد مختلف استفاده کرد. در صنعت ساختمان سازی از توری می توان برای استحکام سیمان و ماسه در سقف و ستون استفاده کرد. برای استحکام سقف سوله ها، همچنین برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل بالکن و تراس خانه ها نیز می توان از توری مرغی با چشمه و ضخامت مختلف استفاده کرد. در هنگام کاشی کاری برای محافظت از ایزوگام می توان توری را بر روی آن قرار داد.

انواع توری مرغی، پیچ شیروانی و فوم را آنلاین بخرید

پیچ شیروانی چیست؟

شکل ظاهری این پیچ به گونه ای می باشد که نوک آن به مانند مته است، به همین دلیل به نام پیچ سر مته ای نیز معروف است. دو نوع واشر فلزی و پلاستیکی در محصول مورد نظر به کار برده شده است که قطر این واشرها متفاوت است. پیچ سرمته ای استوانه‌ای شکل است که به صورت رزوه شده با ابعاد مختلف در مراکز فروش عرضه می شود. این نوع از پیچ ها در کارخانجات برای تولید به صورت کامل آبکاری می شوند. ماده اصلی و تشکیل دهنده آن نیز فولاد و استیل است. شکل ظاهری پیچ استوانه ای یا شیروانی با پیچ‌های معمولی بسیار تفاوت دارد و معمولاً در سازه های صنعتی استفاده می شود. برای باز کردن پیچ شیروانی می توان از پیچ گوشتی چهارسو و دوسو با توجه به شکل ظاهری گل پیچ استفاده کرد. امکان استفاده کالای مورد نظر در پاسیو نیز وجود دارد.

کاربرد و مزایای پیچ شیروانی چیست؟‌

در ساخت و ساز برای نصب سقف های شیروانی، سقف سوله ها می توان از پیچ موردنظر استفاده کرد. برای ساخت و نصب دیوارهای کاذب، پیچ شیروانی مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربردهای دیگر پیچ سر مته ای، نصب ورق های گالوانیزه و نرده های فلزی است. برای تولید و ساخت خانه های پیش ساخته می توان از پیچ های شیروانی در اندازه و ابعاد مختلف استفاده کرد. برای نصب پنل های سقفی از محصول مورد نظر استفاده می شود. جابجایی و نصب محصول مورد نظر بسیار آسان می باشد، چون به هنگام نصب نیاز به دریل کاری و نصب رول پلاک نیست. پیچ شیروانی در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان دچار اکسیداسیون نمی شود. قیمت آن نیز برای مصرف کننده نهایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. افراد به راحتی می‌توانند پیچ های مورد نظر را باز و بسته نمایند، وسیله باز و بسته کردن این نوع از پیچ ها فقط پیچ گوشتی با فرم چهارسو و دوسو می باشد.

فوم چیست؟

در واقع فوم محصولی است که از ترکیب پلی اتیلن و حباب های ریز هوا تشکیل شده است. سلول های موجود در حباب های هوا بسیار متراکم هستند، به همین دلیل باعث می‌شوند که محصول نهایی به عنوان یک عایق رطوبتی و حرارتی قوی عمل نماید. مواد اولیه تشکیل دهنده محصول ذکر شده غیر سمی و بدون بو هستند، بنابراین کالای فوق هیچ گونه آلودگی را برای محیط زیست ایجاد نمی کند. طول عمری را که برای محصول می توان در نظر گرفت نامحدود است و به هیچ عنوان در حین استفاده مستهلک نمی شود. محصول فوق با ابعاد و ضخامت های مختلف برای کاربردهای مختلف مناسب است. قیمت فوم با توجه به اندازه آن، همچنین نوع آن در بازارهای فروش متفاوت است.

انواع توری مرغی، پیچ شیروانی و فوم را آنلاین بخرید

مزایای فوم چیست؟

مزایای بسیار زیادی از این نوع عایق صوتی، حرارتی می توان نام برد. از فوم می توان به عنوان یک عایق صوتی یا حرارتی در بسیاری از صنایع استفاده کرد. کاربرد آن بسیار آسان است و افراد به راحتی و بدون مهارت خاصی می توانند از آن استفاده کنند. محصول فوق، انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و در برابر فشار و ضربه نیز مقاوم است. علاوه براین قدرت چسبندگی بسیار بالایی در آن وجود دارد و به راحتی به اشیا می چسبد. فوم، محصولی است که مقاومت شیمیایی و فیزیکی بسیار بالایی دارد به دلیل ضد آب و ضد رطوبت بودن نیز بسیار بالا است. علاوه بر این محصول ذکر شده در برابر گرما و حرارت بسیار مقاوم است و قیمت آن نیز بسیار مناسب می باشد. در فضاهای بیرونی و محیط بسیار گرم نیز قابل استفاده است.

انواع فوم و کاربرد های آن چیست؟

فوم تخته ای سطح بسیار صافی دارد و وزن آن نیز بسیار کم است. برای ساخت تشک طبی و ورزشی می توان از این نوع بهره برد. کاربرد های محصول فوق زیاد است به طوری که در صنایع مبل سازی یکی از مواد اولیه، اسفنج ورقه ای و یا تخته ای محسوب می شود. در صنایع بسته بندی برای بسته بندی محصولات و موادغذایی نیز می توان از آن بهره گرفت. فوم یا اسفنج فشرده برای ساخت کیف و کفش مورد استفاده قرار می گیرد. از کار برد های دیگر محصول ذکر شده، استفاده آن در صنایع پزشکی و خودرو سازی می باشد. از این نوع اسفنج یا عایق حرارتی، رطوبتی می توان به عنوان ضربه گیر استفاده کرد. در بازارهای فروش ممکن است اسفنج بدون روکش و یا با روکش با ضخامت های متفاوتی عرضه شود. در صنایع ساختمان، ساخت و ساز می توان از محصول میله ای شکل بهره برد. اسفنج یا عایق میله ای به عنوان درزگیر نیز مصرف می شود.

جمع بندی

هریک از محصولات ذکر شده در بالا دارای ویژگی ها و مشخصاتی هستند. مصرف کنندگان برای اطلاع دقیق از این ویژگی ها باید به سایت های اینترنتی شرکت های معتبر نظیر سایت عایق آنلاین مراجعه نمایند. با مراجعه به این سایت و مشتریان می توانند خریدهای خود را به صورت آنلاین و اینترنتی نیز انجام دهند. علاوه بر این آگاهی مصرف کنندگان نسبت به محصولات کاربرد آن ها و نوع نصب آنها نیز افزایش می یابد. مراجعه به سایت مورد نظر باعث میشود که قیمت روز و لحظه ای انواع توری مرغ و پیچ های استوانه ای شکل مشخص شود. در موارد ذکر شده کیفیت نهایی محصول به کیفیت مواد اولیه و نوع ساخت آن بستگی دارد. ویژگی های محصولات در حین خرید از فروشگاه های معتبر توسط فروشندگان برای مصرف کنندگان توضیح داده می شود.

کد خبر: ۱۶۱٬۱۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha