۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
افتتاح یک واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۵۵۰ هزار یورویی در مازندران
معاون استانداری مازندران خبر داد:

افتتاح یک واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۵۵۰ هزار یورویی در مازندران

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: یک واحد تولید چسب ویژه صنایع سلولزی با سرمایه گذاری ۵۵۰ هزار یورویی در استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور صبح یکشنبه در آیین افتتاح واحد تولید چسب در ساری با اظهار اینکه این واحد تولیدی در دو خط راه اندازی شده است، ظرفیت آن را بیش از ۵۸ میلیون مترمربع تولید انواع رزین بیان کرد و گفت: این واحد با سرمایه گذرای ۵۵۰ هزار یورویی افتتاح شده است.

وی میزان سرمایه گذاری ریالی صورت گرفته را سه میلیارد تومان بیان کرد و گفت: با افتتاح این واحد که تامین کننده مواد اولیه کارخانه های سلولزی است برای ۱۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

معاون استاندار مازندران به نقش زنجان در تولید انواع محصولات سلولزی اشاره و اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت صادرات انواع محصولات سلولزی نظیر ام دی اف، راه اندازی خط تولیدی چسب می تواند در تامین نیازهای داخلی ارزآوری بالایی داشته باشد.

خیریان پور با عنوان اینکه در حال حاضر ۶۰ درصد تولیدات صنعت سلولزی در استان تولید می شود، ادامه داد: در یک گروه صنعتی در استان با دو واحد تولیدی بیش از هزار و ۴۰۰ نفر مشغول کار هستند.

کد خبر: ۱۶٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha