۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
رشد ۵۷ درصدی سود عملیاتی کچاد
بازار خبر داد؛

رشد ۵۷ درصدی سود عملیاتی کچاد

صورت های مالی سال ۱۴۰۰ نماد کچاد حکایت از این دارد که شرکت اصلی رشد ۷۰ درصدی در فروش نسبت به سال مالی قبل تر داشته و سود عملیاتی شرکت هم رشد ۵۷ درصد را در سال ۱۴۰۰ ثبت کرده است.

بازار؛ گروه بورس: صورت های مالی سال ۱۴۰۰ شرکت چادر ملو با نماد کچاد حکایت از این دارد که شرکت اصلی چادرملو رشد ۷۰ درصدی در فروش نسبت به سال مالی قبل تر داشته و سود عملیاتی شرکت هم رشد ۵۷ درصد را در سال ۱۴۰۰ ثبت کرده و در مقایسه با سال قبل تر ۵۸ درصد سود خالص بیشتر را عاید شرکت کند و ۲۶۹۴۷ میلیارد تومان را محقق کند. در حالی که سال ۹۹ سود خالص این شرکت حدود ۱۷۰۹۳ میلیارد تومان بوده است. هرچند نباید نادیده گرفت تورم عمومی یک سال اخیر باعث شده بیش از ۱۰۰ درصد هزینه های اداری و مالی رشد داشته باشد و به نوعی بخشی از حاشیه سود شرکت صرف این بخش شده کرده است.

در مجموع ارزش بازار شرکت با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی توانسته از ابتدای سال ۹۸ تا مقطع کنونی رشدی ۳۸۳ درصدی داشته باشد و دارایی های شرکت هم در همین مدت بیش از ۲۷۷ درصد رشد را ثبت کنند و با اجرای طرح های توسعه ای بیش از ۱۲ درصد تولید شرکت از ابتدای سال ۹۸ تا کنون بهبود پیدا کرده و مباغ فروش هم در همین مدت با رشدی ۴۸۷ درصدی مواجه شود.

کد خبر: ۱۶۱٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha