۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
قیمت گذاری دستوری چالش اصلی صنعت خودروسازی| به دنبال حبابی کردن سهم نیستیم
مدیرعامل بهمن دیزل در پاسخ به بازار:

قیمت گذاری دستوری چالش اصلی صنعت خودروسازی| به دنبال حبابی کردن سهم نیستیم

تبریز- مدیرعامل بهمن دیزل درخصوص قیمت گذاری دستوری صنایع مختلف از جمله خودرو گفت: قیمت گذاری دستوری چالش اصلی صنعت خودروسازی کشورمان است.

به گزارش خبرنگار بازار، گروه بهمن این روزها در نمایشگاه بین المللی تبریز جدیدترین محصولات سواری و تجاری خود را از جمله دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت، فیدلیتی پرایم، اینرودز، کشنده امپاور، اتوبوس شهری و ... را به نمایش گذاشته است.

حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل به همراه دیگر مدیران گروه بهمن برای تشریح آخرین وضعیت این گروه خودروسازی و اهداف حضور در نمایشگاه بین المللی تبریز شامگاه پنج شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران شرکت کردند.

مدیرعامل بهمن دیزل در این نشست خبری درخصوص اهداف حضور گروه بهمن در نمایشگاه تبریز گفت: باتوجه به ظرفیت های بالای خودروسازی آذربایجان شرقی و شهر تبریز تصمیم گرفتیم در این نمایشگاه شرکت کنیم.

وی افزود: آشنایی بیشتر مردم و مجموعه های مرتبط با شبکه حمل و نقل با تولیدات و محصولات گروه بهمن و همچنین توسعه خدمات رسانی به مشتریان و افزایش خدمات پس از فروش از اهداف شرکت در نمایشگاه تبریز بود.

خضری با اشاره به اینکه گروه بهمن دیزل در تمامی حوزه ها و تولیدات خود به دنبال توسعه و ارتقای کیفیت محصولات است، ادامه داد: تلاش می کنیم در حوزه تجاری سازی خودروهای تولیدی رتبه اول کشور را کسب کنیم.

وی به ورود این گروه خودروسازی به تولید وانت اشاره کرد و ابراز داشت: امسال می خواهیم ۱۵ هزار دستگاه وانت تولید و روانه بازار کنیم.

خضری ادامه داد: تعداد نیروهای انسانی شرکت بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، به طوری که امسال حدود ۱۵۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.

وقتی خودروسازها در بورس درحال افت قیمت بودند، نرخ سهم بهمن ثابت بود
مدیرعامل بهمن دیزل سپس در خصوص سوال خبرنگار بازار مبنی بر دلایل عدم حمایت شرکت از سهم خبهمن در بورس و رشد تنها ۱۶ درصدی این نماد از سال ۹۹ تاکنون، گفت: دنبال حبابی کردن سهم نیستیم چراکه بهمن یکی از باارزش ترین سهم های بازار بورس است.

خضری با تاکید بر اینکه به جای حبابی کردن سهم می خواهیم حمایت پایدار و منطقی از دارایی های شرکت داشته باشیم، افزود: وقتی خودروسازها در بورس درحال افت قیمت و سقوط بودند، قیمت سهم خبهمن ثابت بود.

وی سپس در پاسخ به سوال دوم خبرنگار بازار مبنی بر آثار قیمت گذاری دستوری بر صنعت خودروسازی کشور گفت: قیمت گذاری دستوری چالش اصلی صنعت خودروسازی است. امیدواریم قیمت گذاری دستوری حذف شده و نرخ محصولات مختلف تولیدی در کشور از جمله خودرو با عرضه و تقاضا تعیین شود.

خضری با بیان اینکه قیمت گذاری دستوری در هیچ حوزه و صنعتی به نفع اقتصاد کشور نیست، گفت: باید اقتصاد کشور آزاد باشد، امیدواریم دولت اقدامات لازم را برای برچیدن قیمت گذاری دستوری از صنعت خودرو که پیشران اقتصاد کشورمان است انجام دهد.

وی گفت: قیمت گذاری دستوری نه تنها باعث رشد صنعت کشور نمی شود بلکه فقط می تواند در مقطع زمانی کوتاهی مردم را راضی کند و در بلند مدت به ضرر مردم و همچنین تولیدکننده است.

کد خبر: ۱۶۰٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد زرگر IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      1 0
      قرار نیست شرکت هرچی سودآوری داشته باشه بریزی تو بازار سهم بخری شما نمیخواد از سهم حمایت کنی اون حقوقی های زیر درصدی رو بکش بیرون بازار خودش کار خودشو انجام میده
    • سینا IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      0 0
      راست میگید.. قیمت گذاری دستوری اشتباهه.. ولی جلوگیری از واردات و سلب حق انتخاب.. اشتباه نیست.. دولت اگه دولت بود و بفکر مردم. واردات رو ازاد میکرد شمارو هم آزاد میذاشت.. اون موقع معلوم میشد چند چند هستیم..