۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
احتمال افزایش ۸۰ درصدی قیمت جاسمی کوین در صورت حرکت مثبت بیت کوین
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش ۸۰ درصدی قیمت جاسمی کوین در صورت حرکت مثبت بیت کوین

جاسمی کوین موفق شده طی روزهای گذشته از مثلث نزولی چند ماهه خود خارج شده و در صورت ثبت حرکت مثبت و قوی از سوی بیت کوین، می توان منتظر جهش قیمت این رمزارز بود.

به گزارش بازار، چند ساعت آینده برای پیش بینی قیمت جاسمی کوین (JASMY) بسیار حیاتی است؛ چراکه حرکات فعلی نمودار نشانگر تلاش مجدد برای شکست روند قیمت است. در جلسه معاملاتی دیروز، جاسمی کوین موفق شد از مثلث نزولی خود خارج شود.

در ادامه، قیمت پس از شکست روند نزولی افزایش یافت اما با مقاومت در سطح ۰.۰۱ دلار مواجه و رد شد. اکنون اما به نظر می رسد سطح ۰.۰۱ دلار به نقطه مقاومت تبدیل شده و قیمت چندین بار از این منطقه عبور کرده است.

JASMY از ابتدای سال در یک روند نزولی مستمر قرار داشته است. نمودار قیمت نشان می دهد که فشار فروش پس از دست دادن سطح ۰.۰۵ دلار تشدید شده است. با کاهش شدید قیمت بیت کوین به سطح ۱۷.۶ هزار دلار در ماه ژوئن، این ارز دیجیتال ژاپنی نیز به ۰.۰۰۸ دلار رسید. اما نکته جالب توجه اینکه بر اساس اخبار رسمی منتشر شده از سوی جاسمی، اکنون بیش از ۳۰ هزار آدرس کیف پول فعال دارنده این رمزارز هستند.

لازم به ذکر است که جاسمی کوین بر روی یلاکچین ERC-۲۰ مستقر بوده و در صرافی هایی چون بایننس، کوین بیس و کوکوین عرضه می شود.

پیش بینی قیمت جاسمی کوین

احتمال افزایش ۸۰ درصدی قیمت جاسمی کوین در صورت حرکت مثبت بیت کوین

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت جاسمی کوین یک شکست واضح قیمت را در بازه زمانی چهار ساعته نشان می دهد. همچنین قیمت از ماه می با حمایت قوی در سطح ۰.۰۰۸-۰.۰۰۸۵ دلار در داخل مثلث نزولی معامله می شود. با توجه به حرکت اندازه گیری شده این شکست، هدف صعودی بالقوه پیش رو برای جاسمی کوین، ۰.۰۱۸ دلار است که بیش از ۸۰ درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی ۰.۰۰۹۷ دلار بالاتر خواهد بود.

لازم به ذکر است که حرکت قیمت جاسمی کوین با عملکرد قیمت بیت کوین ارتباط مستقیم دارد. بنابراین، هر گونه پیش‌بینی قیمت جاسمی کوین و یا هر رمز ارز دیگر به شدت به قیمت بیت کوین بستگی دارد.

حفظ قیمت بیت کوین و یا ریزش آن ممکن است باعث ایجاد یک حرکت نزولی دیگر برای جاسمی کوین شود. بنابراین، اگر در حال معامله برک‌آوت هستید، فراموش نکنید که حد ضرر خود را زیر سطح ۰.۰۹ دلار تنظیم نمایید.

کد خبر: ۱۶۰٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha