۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
نانوایان قربانی اصلی آزادسازی یارانه هستند| دلایل شلوغی نانوایی‌های نوشهر
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

نانوایان قربانی اصلی آزادسازی یارانه هستند| دلایل شلوغی نانوایی‌های نوشهر

نوشهر- رضایی، رئیس اتحادیه نانوایی‌های نوشهر گفت: نانوایان قربانی اصلی اجرای طرح مردمی سازی و آزادسازی یارانه در بخش آرد و نان هستند.

اصغر رضایی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره شلوغی نانوایی های منطقه با اشاره به کاهش قدرت خرید به دلیل افزایش قیمت برنج وماکارونی و افزایش مصرف نان در سبد غذایی خانوار، افزود: آزاد سازی وافزایش قیمت نان های حجیم ونیمه حجیم فانتزی و نان های سنتی بسته بندی که در سوپر مارکت ها عرضه می شود نیز در شلوغی نانوایی ها موثر بوده است.

وی ادامه داد: افزایش بی سابقه جمعیت تبعه افغانستان به ویژه در روستاهای بخش مرکزی،افزایش چشم گیر حضور مسافرین خوش نشین نسبت به سال های پیش وعدم تخصیص آرد فوق العاده از دیگر دلایل شلوغی نانوایی ها است.

رئیس اتحادیه نانوایی‌های نوشهر تصریح کرد: از طرفی ارزان بودن قیمت نان که به عناوین مختلف خواسته وناخواسته تبدیل به ضایعات و گاها نیز مورد مصرف دام های کوچک و بزرگ می شود، نیز از دیگر دغدغه ها است.

رضایی یادآور شد: علی رغم افزایش هزینه های جاری تولید نان وعدم اعلام نرخ واقعی از سوی دولت، نانوایان با قوت قلب نامهربانی های بعضی از کارشناسان که هیچ اطلاع درستی از قضیه آرد ونان نداشته را تحمل می کنند و به نوعی قربانی اصلی اجرای طرح مردمی سازی یارانه بخش آرد ونان هستند.

کد خبر: ۱۶۰٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha