همه اصناف باید قیمت مصوب را رعایت کنند
رییس سازمان تعزیرات حکومتی:

همه اصناف باید قیمت مصوب را رعایت کنند

رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برخی از شرکت‌های تولید کننده روغن موتور علاوه بر به دست آوردن یک سودآوری خوب تولیدات خود را در این چند ماه اخیر کاهش دادند.

به گزارش بازار، احمد اصانلو افزود: نتیجه همین کاهش تولیدات این شده است که با افزایش متقاضی رو به رو شویم این در حالی است که زمانیکه با افزایش تقاضا و کمبود عرضه رو به رو می‌شویم هم احتکار و هم دلالی در این موضوع به شدت افزایش می‌یابد.

وی گفت: هفته گذشته یک نشست با تمامی مدیران کارخانجات تولید روغن داشتیم که در آن نشست مصوب شد کلیه مدیران باید به اندازه سال گذشته تولیدات داشته باشند و حتی با یک افزایش ۱۰ درصدی نیز رو به رو شوند.

اصانلو افزود: تعهد مدیران کارخانه‌ها میزان تولیدات را نسبت به هفته گذشته افزایش داد و عرضه تقاضا کاهش یافت.

او ادامه داد: در امتداد مسیر نظارت بر روی مراکز فروشگاه‌های اینترنتی و مجازی نیز نظارت داشتیم و اقلام کالاهای اساسی را مورد رصد قرار دادیم.

او افزود: شرکتی که امروز مورد گشت تعزیرات قرار گرفت به دلیل تخلف محرز شده دستور پلمپ آن صادر گردید، زیرا این شرکت جز فروشگاه‌های اینترنتی حساب میشد و ما در راستای این موضوع با یک انبار از کالاهای روغنی که مشمول تبصره ۴ ماده ۱۸ می‌شدند رو به رو شدیم لازم بذکر است این اقلام در سامانه جامع نیز ثبت نشده اند و مشمول عنوان قاچاق قرار می‌گیرند.

اصانلو گفت: بررسی فروش کالا در شبکه اینترنتی نشان داد افراد مورد نظر مرتکب گران فروشی شده اند و همچنین دیروز یکی از شرکت‌های فروشگاه‌های مجازی مورد بازرسی قرار گرفت و ۱۴ میلیارد تومان برای سه قلم کالا از جمله روغن موتور، پوشک و شکر جریمه ثبت شد.

کد خبر: ۱۶۰٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha