۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
مرکز داوری اتاق تعاون در شمال آذربایجان غربی ایجاد می شود
رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی:

مرکز داوری اتاق تعاون در شمال آذربایجان غربی ایجاد می شود

ارومیه- رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی از ایجاد مرکز داوری توسط نمایندگی اتاق تعاون شمال آذربایجان غربی در خوی خبر داد.

به گزارش بازار، باقر خلیلی بعد از ظهر سه شنبه در آیین افتتاح نمایندگی اتاق تعاون شمال آذربایجان غربی در خوی اظهار کرد: مرکز داوری از برنامه های نمایندگی اتاق تعاون شمال استان در خوی به شمار می رود، با ایجاد این مرکز، مشکلات حوزه رسیدگی به شکایات بخش تعاونی با میانجیگری اتاق تعاون بعنوان بازوی مردمی کاهش و اطاله دادرسی به پرونده به کمترین زمان می رسد.

وی آموزش تعاونگران و اعضای شرکت های تعاونی را از مهمترین اهداف راه اندازی اتاق تعاون در خوی اعلام و اضافه کرد: در یکسال گذشته اتاق تعاون استان برای بیش از ۱۸ هزار تعاونگر و اعضای شرکت های تعاونی آموزش های مختلف با هدف توانمند سازی تعاونی ها ارائه کرده است.

خلیلی همچنین تاسیس نمایشگاه های بین الملی در خوی را از دیگر برنامه های اولویت دار نمایندگی اتاق تعاون در خوی اعلام کرد و گفت: با وجود تحریم‌ها، اثرگذاری شرکت‌های تعاونی چشمگیر بوده در این شرایط نقش اساسی را در جامعه ایفا می کنند.

رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی در ادامه اضافه کرد: اتاق تعاون شمال استان در خوی با هدف رشد و توسعه و سهولت در انجام امور شرکت های تعاونی شمال استان و شرکت های تعاونی مرز نشینان در شهرستان خوی فعالیت خود را آغاز می کند.

رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت یک هزار و ۸۷۰ تعاونی در سطح استان گفت: ۳۱ هزار و ۷۳۷ نفر در این تعاونی ها مشغول به کار هستند.

وی افزود: از تعداد ۶ هزار و ۷۸۵ شرکت تعاونی به ثبت رسیده در استان، یک هزار و ۸۷۰ تعاونی فعال و سه هزار و ۶۰۰ تعاونی غیرفعال هستند.

در این مراسم یوسف شیرازی به عنوان مسئول نمایندگی اتاق تعاون شمال استان در خوی معرفی شد.

کد خبر: ۱۶۰٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha