۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
وصول مالیات بر تراکنش بانکی شوک بر انگیز است
رئیس اتاق بازرگانی سمنان:

وصول مالیات بر تراکنش بانکی شوک بر انگیز است

سمنان- جمعه‌ای، رئیس اتاق بازرگانی سمنان گفت: اعلام خبر وصول مالیات بر تراکنش بانکی شوک بر انگیز است، چرا که مالیات باید بر حسب درآمد و نه تراکنش باشد.

علی اصغر جمعه‌ای در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه بازدید معاون صمت از واحد های تولیدی استان سمنان بیان کرد: نوساناتی در سیاست های اقتصادی کشور پیش آمده با یک نشست قیمت ارز پائین و در نشست دیگر قیمت بالا می رود و این برنامه‌ریزی برای واحدهای تولیدی را دشوار کرده است.

وی با بیان اینکه تصمیمات در صدور آئین نامه های داخلی بدون کار کارشناسی شرایط فعالان اقتصادی را سخت می کند، افزود: اعلام خبر وصول مالیات بر تراکنش بانکی شوک بر انگیز است همه می دانیم مبنای مالیات بر درآمد است.

رئیس اتاق سمنان گفت: در ایام رسیدگی به اظهار نامه مالیاتی هستیم ضرورت دارد فعالان اقتصادی از تمام آئین نامه ها مطلع باشند، آگاهی از قوانین هزینه را پائین می آورد.

جمعه‌ای همکاری دستگاه های متولی در حوزه تامین اجتماعی را خواستار شد و تصریح کرد : رسیدگی به دفاتر تامین اجتماعی بازه زمانی یکساله بوده و تنها مورد حسابرسی فقط حقوق و دستمزد است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تعامل و همکاری امور شعب بانکها و ارائه خدمات به نگام انتظار از صاحبان صنابع این است که حساب های خود را به بانک های استان سمنان منتقل کنند چرا که انتقال حساب ها و تمرکز آن معدل نرخ تسهیلات شبکه بانکی استان را دو چندان می کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با اشاره به مشکل کم‌آبی در استان سمنان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تسریع در اجرای طرح تصفیه‌ پساب به بهبود وضعیت کم‌آبی در استان کمک کنند.

کد خبر: ۱۶۰٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha