۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
آغاز دوباره نام نویسی مسکن ملی از نیمه دوم تیر| ۶۰۰۰ متقاضی در گلستان تأیید نهایی شدند
در گفتگو با بازار بیان شد؛

آغاز دوباره نام نویسی مسکن ملی از نیمه دوم تیر| ۶۰۰۰ متقاضی در گلستان تأیید نهایی شدند

گرگان- خواجه، رئیس نظارت طرح های مسکن راه و شهرسازی گلستان از ثبت نام مجدد طرح جهش تولید مسکن از نیمه دوم تیرماه خبرداد و گفت: تاکنون شش هزار و ۷۰۰ نفر از متقاضیان در گلستان تایید نهایی شده اند.

محمدمهدی خواجه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: ثبت نام دوباره برای جاماندگان در طرح جهش تولید مسکن، نیمه دوم تیرماه امسال میسر خواهد شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثمن در آن ثبت نام کنند.

رییس اداره نظارت طرح‌های مسکن اداره کل مسکن و شهرسازی گلستان افزود: تاکنون ۹۰ هزار گلستانی در این طرح ثبت نام کرده که از این تعداد تاکنون ۶۱ هزار نفر واجد شرایط اولیه شناخته شده اند.

خواجه بیان کرد: با توجه به فراخوان اعلام شده برای تشکیل پرونده و ارائه مدارک تاکنون شش هزار و ۷۰۰ نفر از متقاضیان تایید نهایی شده و امکان تخصیص پروژه در صورت واریز وجه به آن ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸۴ هکتار از اراضی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن برای این امر اختصاص یافته است، اضافه کرد: همچنین براساس توافقات اخیر ۳۳ هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان هم برای این امر اختصاص یافته که در مرحله انتقال سند است.

رئیس نظارت طرح های مسکن راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: علی رغم همکاری منابع طبیعی استان برای شناسایی اراضی ملی، با توجه به اینکه این اراضی دارای تصرفاتی بوده اند، امکان سیاست گذاری برای این طرح را نداشتند.

وی اضافه کرد: متاسفانه سایر دستگاه های اجرایی استان در زمینه تامین زمین همکاری لازم را نداشتند.

کد خبر: ۱۶۰٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha