۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در مازندران پرداخت شد
در گفتگو با بازار؛

۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در مازندران پرداخت شد

ساری- پناهی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه کشاورزی مازندران گفت: دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و منابع داخلی برای توسعه بخش کشاورزی پرداخت شده است.

نورالدین پناهی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه صندوق حمایت از توسعه کشاورزی مورد اقتال عمومی از سوی تولیدکندگان بخش کشاورزی مواجه شده است، افزود: این مسئله سبب شده تا سهام دولت چهار درصد کاهش یافته است.

وی با عنوان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان در فعالیت های اثربخش، بازرگانی، تامین نهاده های کشاورزی و غیره تسهلات قرض الحسنه پرداخت شد، افزود: همچنین دو هزار میلیارد تومان از منابع داخلی به تشکل ها و کشاورزان تسهیلات پرداخت کرده است.

وی سازوکار آسان و حذف بروکراسی اداری را سبب استقبال خوب کشاورزان و تشکل های گشاورزی برای استفاده از خدمات صندوق دانست و گفت: گفت:حدود ۳۰۰ تشکل و ۷۰ درصد از کشاورزان با صندوق ارتباط دارند و از خدمات آن استفاده می کنند.

مدیرعامل صندوق توسعه حمایت کشاورزی با اشاره به تنوع ارقام تولیدی در استان اظهار داشت: مازندران تنها صندوقی هاست که با هفت نفر از اعضای هیئت مدیره اداره می شود و شش نفر از اعضای هیئت مدیره از بخش خصوصی هستند.

کد خبر: ۱۶۰٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha