۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
تولید بیش از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید مفتح
طی سه ماهه نخست امسال رقم خورد؛

تولید بیش از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید مفتح

همدان - اختری، معاون تولید نیروگاه برق شهید مفتح همدان گفت: طی سه ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید مفتح تولید شده است.

پژمان اختری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طی سه ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید مفتح تولید شده است.

وی گفت: تعمیرات واحدهای این مجموعه در اواسط اردیبهشت ماه و در موعد مقرر به پایان رسید و هر چهار واحد بخار با حداکثر ظرفیت هزار مگاوات هم اکنون در مدار تولید قرار دارند.

معاون تولید نیروگاه مفتح با اشاره به آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید پایدار انرژی در پیک تابستان افزود: با تمام توان تلاش خواهیم کرد خللی در تولید انرژی در نیروگاه به وجود نیاید تا با همکاری مردم روزهای گرم سال را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی گفت: نیروگاه شهید مفتح با تولید هزار مگاوات ساعت انرژی الکتریکی علاوه بر تأمین نیاز استان همدان، وظیفه پایداری شبکه برق در کریدور شمال، جنوب را برعهده داشته و درسال های گذشته توانسته است رتبه نخست آمادگی تولید در بین نیروگاه های کشور را کسب کند.

کد خبر: ۱۵۹٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha