۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
عملیات ساخت آزاد راه همدان-کرمانشاه-خسروی کلید خورد
مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه:

عملیات ساخت آزاد راه همدان-کرمانشاه-خسروی کلید خورد

کرمانشاه- مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی ۷۰ کیلومتر از پروژه آزادراه همدان-کرمانشاه-خسروی آغاز شده و قرار است تا دو سال آینده به پایان برسد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی کرمانشاه، مهرداد آهکی بااشاره به آغاز ساخت پروژه آزاد راه همدان - کرمانشاه - خسروی، بیان کرد: کل پروژه آزادراه همدان-کرمانشاه-خسروی ۴۵۰ کیلومتر است که هم اکنون عملیات اجرایی ۷۰ کیلومتر از پروژه اغاز شده است.

وی بااشاره به اینکه در حال حاضر سرمایه گذار برای اجرای ۱۳۰ کیلومتر از مسیر این آزاد راه انتخاب شده و عملیات اجرایی در ۷۰ کیلومتر آن آغاز شده است، افزود: اعتبار لازم برای اجرای این قطعه از مسیر آزادراه حدود ۲۱۰۰ میلیارد تومان است.

به گفته آهکی، در این سرمایه گذاری تامین ۷۰ درصد سهم اعتبارات پروژه بر عهده سرمایه گذار و ۳۰ درصد مابقی بر عهده دولت است.

وی ادامه داد: در صورت تامین به موقع اعتبارات پروژه، حدود دو سال دیگر این قطعه ۱۳۰ کیلومتری به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر: ۱۵۹٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • زائر IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      0 0
      سلام. ضروری است یک مسیر مستقیم از مرز خسروی به شهر سامرا احداث شود . طوریکه این مسیر از خسروی به سامرا از سامرا به کاطمین از کاظمین به کربلا و از کربلا به نجف منتهی شود این مسیر می تواند بطور بلعکس در برگشت استفاده شود.یعنی از کاظمین به سامرا و از سامرا بطور مستقیم به مرز خسروی برگردد.با احداث این مسیر ، هم مسافت بطور قابل توجهی کوتاه میگردد و هم زیارت امامین عسکریین (ع) تسهیل میگردد.