۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
افزایش ۴۲ درصدی خرید اینترنتی محموله‌های پستی در زنجان
مدیر کل پست زنجان خبر داد

افزایش ۴۲ درصدی خرید اینترنتی محموله‌های پستی در زنجان

زنجان - مدیر کل پست زنجان، گفت: مرسولات اینترنتی پستی استان زنجان از اسفند سال گذشته تا فروردین ۴۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از پست زنجان، رضا حمیدپور گفت: با  توجه به شیوع کرونا مرسولات پستی استان زنجان از اسفند پارسال تا فروردین  ماه امسال نسبت به مدت مشابه گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.‌

وی اظهار کرد: در این مدت مرسولات اینترنتی صادره از استان زنجان ۳۳ هزار و ۴۰۰ بسته و مرسولات وارده اینترنتی نیز ۲۰ هزار و ۳۲۴ بسته بوده است.

 مدیرکل پست زنجان  گفت: طی دو ماه گذشته استان زنجان در کسب و کارهای بازار اینترنتی بعد از تهران و خراسان رضوی رتبه سوم را به دست آورده است.

حمیدپور افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم استفاده از خدمات مجازی و افزایش چشمگیر مرسولات صادره و وارده زنجان، کارکنان پست به صورت تمام‌وقت و با شیفت‌های اضافی تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای مردم و تسریع در امر خدمت‌رسانی به کار گرفته‌اند.

وی درباره اقدامات این شرکت برای ضدعفونی کردن مرسولات پستی گفت: همه این مرسولات در چندین نوبت در مرحله قبول و توزیع ضدعفونی می‌شود و مردم با خیال راحت مرسوله‌ها را از نامه رسان های ما تحویل بگیرند.

کد خبر: ۱۵٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha