۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در پیشبرد اهداف عملیاتی شرکت فرودگاه‌ها
عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها تاکید کرد

استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در پیشبرد اهداف عملیاتی شرکت فرودگاه‌ها

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها در بازدید از بخش های مختلف فرودگاه بین المللی مهرآباد، بر استفاده از توان شرکت های دانش بنیان برای پیشبرد اهداف عملیاتی شرکت فرودگاه‌ها تاکید کرد.

به گزارش بازار، هادی یوسف پور آذری عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و راهبر حوزه معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی، با همراهی مسعود نیکبخت معاون عملیات هوانوردی به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف، از بخش‌های مختلف حوزه عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی مهرآباد شامل مراقبت پرواز، آتش نشانی و مدیریت اپرون، مخابرات و فناوری اطلاعات و الکترونیک بازدید کردند.

استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، واگذاری بخشی از فعالیت حوزه مخابرات به بخش خصوصی و آموزش ضمن خدمت متخصصین عملیات هوانوردی از اهم محورهایی بود که یوسف پور آذری در بازدید از فرودگاه مهرآباد مورد تاکید قرار داد.

یوسف‌پور آذری در این بازدید ضمن آشنایی نزدیک با مشکلات متخصصین حوزه‌های مذکور، در جریان توانمندی‌ها و قابلیت‌های عملیات هوانوردی مهرآباد قرار گرفت و با بیان اینکه خانواده صنعت فرودگاهی و هوانوردی کشور، یک خانواده متخصص است و انجام وظیفه در آن و در کنار متخصصین با اخلاق، افتخار است، ابراز امیدواری کرد؛ سهمی مناسب در پیشبرد اهداف توسعه‌ای به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاهها داشته و موضوعات و اولویت‌های این حوزه را پیگیری کند.

وی با اشاره به فراخوان شرکت‌های دانش بنیان در زمینه صنعت فرودگاهی و هوانوردی گفت: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال تولید، شرکتهای دانش بنیان، اشتغال آفرین، شرکت فرودگاه‌ها از بهترین پژوهش‌ها، ایده ها در این زمینه برای پیشبرد اهداف خود به ویژه در حوزه عملیات هوانوردی حمایت می کند.

یوسف پور آذری گفت: استفاده از ظرفیت‌های شرکتهای دانش بنیان در حقیقت کمک به خود کفایی و در راستای مقابله با تحریم های حوزه هوانوردی است و این مهم در سال ۱۴۰۱ باید مورد توجه و در دستور کار قرار بگیرد.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها ضمن استقبال از واگذاری برخی امور به بخش خصوصی به ویژه در حوزه مخابرات استقبال کرد و گفت: این راهکار موقتی برای خروج از بحران کمبود نیروی انسانی متخصص خواهد بود.

وی با اشاره به الزام رعایت استانداردهای جهانی در صنعت هوانوردی و تاکید ایکائو بر آن، بهره‌مندی از تکنولوژی روز در کنار بروزرسانی متخصصان را مورد تاکید قرار داد و گفت: تدوین برنامه مدون آموزشی برای حفظ استاندردهای تخصصی از مسئولیتهای مهم در حوزه پرورش نیروی پژوهنده و محقق در حوزه عملیات هوانوردی است و این مهم باید در دستور کار واحدهای مرتبط قرار بگیرد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ یوسف پورآذری در پایان توجه به معیشت کارکنان حوزه عملیات هوانوردی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید در قوانین خدمات کشوری در حوزه نیروی انسانی به این مهم به شکل درست پرداخته شود.

کد خبر: ۱۵۹٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha