۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
فروش ۱۵.۶ میلیون تن سیمان در بورس کالا

فروش ۱۵.۶ میلیون تن سیمان در بورس کالا

شرکت‌های تولید کننده سیمان از ابتدای امسال تا دهم تیرماه، ۱۵ میلیون و ۶۲۲ هزار تن انواع سیمان به ارزش بیش از ۹۵۰۰ میلیارد تومان در تالار سیمان بورس کالا فروخته اند.

به گزارش بازار، از ابتدای فروردین امسال تا هفته منتهی به دهم تیر ماه، حدود ۱۸ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۵۷۹ تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای نزدیک به ۲۰ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۵۷۱ تنی روبه رو و ۱۵ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۳۶۴ تن آن به ارزش نزدیک به ۹ هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، از ابتدای عرضه مستمر سیمان در بورس کالا (از ۹ خرداد سال گذشته) تا پایان سال ۱۴۰۰، در مجموع ۳۴ میلیون و ۸۶۴ هزار تن سیمان به ارزش بیش از ۱۶.۹ هزار میلیارد تومان در بورس کالا معامله شده است.

همچنین از ابتدای امسال تا هفته منتهی به ۱۰ تیر، در مجموع ۲۰۷ میلیون و ۵۶۵ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۲۰۷ هزار و ۵۶۵ تن سیمان دست به دست شد و ارزش نزدیک به ۱۴۳ میلیارد تومان را رقم زد.

از ۹ آبان سال گذشته (زمان راه اندازی گواهی سپرده سیمان) در مجموع ۱۵۵ میلیون و ۷۷۶ هزار ورق بهادار مبتنی بر کالا معادل ۱۵۵ هزار و ۷۷۶ تن سیمان به ارزش ۹۰ میلیارد و ۲۸۷ میلیون تومان مورد دادوستد قرار گرفته بود.

کد خبر: ۱۵۹٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha