۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
صف خرید نماد قثابت با وجود زیان و حریق در کارخانه
بازار خبر داد؛

صف خرید نماد قثابت با وجود زیان و حریق در کارخانه

نماد قثابت در حالی امروز به صف خرید نشست که گزارش ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد امسال این شرکت حدود ۶ ریال زیان ساخته و همچنین در ضلع غربی کارحانه دچار حریق شده است.

بازار؛ گروه بورس: قند ثابت خراسان با نماد قثابت در حالی امروز به صف خرید نشست که گزارش ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد این شرکت حدود ۶ ریال زیان ساخته است و از طرف دیگر به علت وقوع آتش سوزی در ضلع غربی کارخانه قند ثابت با نماد قثابت اعلام شده به صورت جزئی محدوده ای از سقف کارخانه دچار حریق شده که با حضور واحد آتش نشانی کارخانه و اطفاء حریق آتش نشانی به موقع مهار شده و حریق رخ داده خللی در فرآیند تولید شکر وارد نمی سازد. همچنین اعلام شده است که با توجه به بیمه بودن ساختمان مزبور خسارت وارده و رقم تعیین شده توسط بیمه جهت جبران خسارت متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

در حال حاضر پی بر ایی نماد قثابت حدود ۲۸۹ است و در ۹ ماهه منتهی به تیرماه ۶ ریال زیان ساخته با این حال سهام این شرکت در سه ماه گذشته حدود ۳۹ درصد بازدهی داشته است که بخشی از این مساله تحت تاثیر رشد شاخص و افزایش قیمت شکر در بازار جهانی بوده، با این حال وضعیت معاملات سهم به گونه ای هست که ظن سفته بازی وجود دارد.

کد خبر: ۱۵۹٬۵۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha