۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
توضیحات سخنگوی دولت درباره تخلف در تامین نهاده‌ های دامی

توضیحات سخنگوی دولت درباره تخلف در تامین نهاده‌ های دامی

سخنگوی دولت با تاکید بر پیشگیری از بروز فساد در تامین نهاده‌ های دامی با تعامل وزارت اطلاعات و جهاد کشاورزی گفت: حتی یک دلار به شرکت‌ های همکار پرداخته نشده است.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره تخلف یکی از شرکت‌ های همکار در تامین نهاده‌ های دامی، تصریح کرد: وزارت اطلاعات در اسفند ماه سال گذشته گزارشی را تقدیم رئیس‌ جمهوری و معاون اول کرد درباره برخی تخلفات از نظامات، نه فساد و نه جرم، در نحوه تعامل با یکی از شرکت‌ هایی که در تامین نهاده‌ ها، همکاری هایی با آن پیش‌ بینی شده بود.

سخنگوی دولت درباره پیشگیری از بروز فساد در تامین نهاده‌ های دامی خبر دادجهرمی افزود: در ماه‌ های نخست امسال با تعامل مناسبی که با محوریت معاون اول بین وزارت جهاد و وزارت اطلاعات اتفاق افتاد، از وقوع تخلف پیشگیری شد.

این مقام تاکید کرد: حتی یک دلار پرداخت وجه به این شرکت صورت نگرفته، و هیچ گونه جرم یا فسادی به واسطه این پیشگیری در مجموعه دستگاه‌ های نظارتی قوه مجریه اتفاق نیفتاد. تخلفاتی از نظامات اتفاق افتاده بود که سعی شد با تدابیری این امر به مسیر قانونی خود برگردد.

سخنگوی دولت در ادامه تصریح کرد: درخواست ما این است که نهادهای نظارتی هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند. وقتی یک دستگاه نظارتی به یک حوزه ورود کرده، و گزارش لازم را داده، و موضوع در دست رسیدگی است، با تعامل سازنده‌ تر میان دستگاه‌ های نظارتی بهتر می توان حصول به مطلوب داشت.

کد خبر: ۱۵۹٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha