۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
تمام آنچیزی که از VOD هاب ویژن انتظار داریم

تمام آنچیزی که از VOD هاب ویژن انتظار داریم

درست است که تماشای آنلاین فیلم در کشورمان قدمت زیادی ندارد، اما به سرعت این سرویس که تحت عنوان Vod مطرح می شوند در حال جا افتادن می باشند که سرآمد این رسانه ها رو میتوان هاب ویژن تلقی کرد.

به گزارش بازار، هاب ویژن رسانه ای برای تماشا آنلاین فیلم و سریال بدون خرید اشتراک است که میتوانید به راحتی با عضویت به تماشای این آثار فاخر و محبوب بنشینید و از امکانات کاربردی این رسانه جهت یک تجربه کاربری خیلی خوب کمک بگیرید.

مزیت سرویس هاب ویژن نسبت به سایر رقبای Vod چیست؟

بررسی های تیم هاب ویژن قبل از افتتاح این رسانه برای پوشش ضعف های موجود در برخی سرویس های وی او دی باعث شد تا چند امکان کاربردی در هاب ویژن وجود داشته باشید تا این سرویس را کاملا متمایز نماید. یکی از مشکلات کاربران هنگام تماشای آنلاین گله مندی از قطع وصلی های مکرر هنگام تماشا بود که هاب ویژن توانست با ارائه یک بستر به گونه ای که بینندگان هنگام تماشا سرعت دریافت تصاویر را متناسب با اینترنت خود دریافت کنند، به عبارتی سرعت اینترنت شما توسط رسانه هاب ویژن محاسبه می شود و بعد از آن برای چندین لحظه دریافت کیفیت تصاویر با هنگام سرعت انجام خواهد شد و در صورت بهبود سرعت اینترنت شما کیفیت رفته رفته افزایش می یابد، البته باید در نظر بگیرید که در این تکنیک تا جایی که کیفیت تماشای آنلاین شما افت محسوسی نکند و البته تا جایی که قطع و وصلی نداشته باشید کار ادامه خواهد یافت و این تضمین را میدهیم که کیفیت در خوری برای تماشای آنلاین داشته باشید.

از دیگر ویژگی های جذاب هاب ویژن میتوان به امکان تماشا فیلم و سریال های این سرویس بر روی هر نوع گیرنده ای اشاره کرد، شما میتوانید یک فیلم یا سریال و انیمیشن را تا هرجایی که خواستید تماشا کنید. آن را ببیندید و بعد از مدتی دوباره ادامه آن را از همان دقیقه و ثانیه در گیرنده دیگری ببینید. در این قابلیت با دریافت اطلاعات کاربری شما و همگام سازی یا Sync ادامه فعالیت شما را در رسانه یا سیستم دیگری پی میگیرد. لیست تماشا محبوب شما نیز از دیگر قابلیت های این رسانه است که میتوانید در بخش کاربری خود فهرست ذخیره های خود را ببینید و دیگر نگران اسم اثری که میخواستید ببینید، نباشید!

جدیدترین فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی را در یک دسته بندی مجزا میتوانید ملاحضه کنید که آنها در حال حاضر به ترتیب سال میلادی از ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۱ و به پایین تر لیست شده اند، ویژگی منحصر این رسانه ارائه اکثر این محصولات سینمایی بصورت دوبله اختصاصی فارسی و ترجمه توسط تیم ترجمه این سرویس است که قادرید یک تجربه متفاوت از فیلم های جدید را داشته باشید.

تمام آنچیزی که از VOD هاب ویژن انتظار داریم

با عضویت در هاب ویژن بدون خرید اشتراک به چه آثاری دسترسی خواهید داشت؟

Hub Vision کالکشن بی نظیری از هزاران ساعت فیلم، سریال و انیمه های جذاب خارجی و ایرانی ست که طبق سیاست این سرویس وی او دی قرار است میزان ساعت ها را به ۱ میلیون ارتقا دهند و این موضوع دور از دسترس نخواهد بود با تلاش مستمر دوبلورها و متجرم های اختصاصی این رسانه! در یک عنوان که توسط شما انتخاب می شود شما به تصاویر، بازیگران، عوامل سازنده، داستان و حتی نقد و امتیازات آن اثر دسترسی دارید و این امکان را دارید در بازخوردهای آن اثر نیز مشارکت داشته باشید، البته مشارکت در رای و امتیاز به فیلم ها بعد از تماشای حداقل ۳۰ دقیقه از یک فیلم توسط کاربر فراهم می شود تا رای های ارسالی تا حد امکان به واقعیت نزدیک شود و اینطور است که شما میتوانید به لیست فیلم های محبوب سرویس هاب ویژن اعتماد کنید و از بین آنها نیز چند اثر برای تماشا انتخاب نمائید. تمام تلاش تیم هاب ویژن برای ارائه آثار جدید و بروز ایرانی و خارجی است تا رضایت شما بیش از پیش جلب شود.

فرصت تماشای هزاران فیلم و سریال پرطرفدار خارجی بدون کد هدیه یا خرید اکانت

بی شک هاب ویژن در شرایط فعلی که اکثر سرویس های Vod این محتوا را به ازای خرید اشتراک به شما ارائه میدهند، بهترین گزینه ممکن است، در هاب ویژن با یک عضویت سریع و راحت میتوانید از این فرصت استثنایی به وجود آمده استفاده نمایید و به تماشای فیلم بصورت رایگان با کیفیت دلخواه بپردازید، همچنین این نوید را به شما خواهی داد که تمامی آثار قرار گرفته سانسور شده و مناسب تماشا در جمع خانوادگی است. با توجه به اهمیت خانواده و رعایت محدودیت سنی رسانه هاب ویژن آثار را کاملا مناسب کودکان و بزرگسالان فراهم نموده تا خانواده ها دغدغه این از بابت نداشته باشند.

تمام آنچیزی که از VOD هاب ویژن انتظار داریم

بهترین آرشیو فیلم کمدی در هاب ویژن

در هاب ویژن قرار است با انواع کمدی و دسته بندی های آن آشنا شوید، باور کنید کمدی ها صرفا جهت خنده نیستند و گاهی پیام هایی درون آنها نهفته است که میتواند بر بینش ما در زندگی تاثیرات مثبتی بگذارند، از کمدی های که کمدین های آن لوده بازی در می آورند تا طنز های به اصطلاح تلخ همگی به برخی معظلات اشاره دارند. آرشیوی از فیلم های کمدی خارجی با دوبله اختصاصی و شیرین برای تماشای شما مهیاست.

کد خبر: ۱۵۸٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha