۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با ۱۵ بانک
معاون نوآوری و توسعه فناوری ریاست جمهوری خبر داد؛

همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با ۱۵ بانک

زنجان- معاون نوآوری و توسعه فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با ۱۵ بانک خبر داد و گفت: در این همکاری بانک‌ها اقدام به بازاریابی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار بازار،رضا قربانی‌زرین شامگاه سه شنبه در جلسه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در محل استانداری زنجان، از وجود هفت هزار شرکت دانش‌بنیان فعال در کشور خبر داد و گفت: فعالیت این شرکت‌ها توسط دبیرخانه ارزیابی می‌شود.

وی همچنین تعداد شرکت‌های فعال دانش‌بنیان استان زنجان را ۷۸ مورد اعلام کرد و ابراز داشت: با توجه به ظرفیت‌های علمی و نیروی انسانی این تعداد شرکت برای زنجان کم و در واقع ناچیز است.

معاون نوآوری و توسعه فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، ضریب نفوذ کل صندوق را در استان زنجان ۶۴ اعلام کرد و گفت: زنجان به همراه استان البرز کمترین نفوذ را در سطح کشور دارد.

قربانی زرین با بیان اینکه شرکت‌های زنجانی در جذب منابع موفق بوده‌اند و پایین بودن آمار شرکت‌ها، ضریب آن‌ها را در نفوذ کاهش داده است،گفت: من تضمین می‌دهم صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ۱۰ برابر تسهیلات ارائه شده توسط صندوق استان را به شرکت‌ها پرداخت خواهد کرد.

قربانی‌زرین از همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با ۱۵ بانک خبر داد و گفت: در این همکاری بانک‌ها اقدام به بازاریابی کرده و در واقع خدمات این صندوق از طریق درگاه و به صورت غیرمتمرکز ارائه می‌شود.

وی به خدمات مالی و اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: این صندوق در ارائه تسهیلات، ضمانت‌نامه، سرمایه‌گذاری و توانمندسازی با شرکت‌های دانش‌بنیان همکاری می‌کند.

معاون نوآوری و توسعه فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، تاکید کرد: صندوق در حال حاضر هر نوع حمایتی را که لازم باشد انجام می‌دهد به این صورت که حتی هسته‌های علمی دانشگاهی را هم با هدف بازگشایی گره از کارها حمایت می‌کند.

کد خبر: ۱۵۸٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha