۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز توسعه می یابد
عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز توسعه می یابد

تبریز- عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رستمی شامگاه روز چهارشنبه در بازدید از پروژه های فرودگاه تبریز با بیان اینکه ظرفیت های حمل و نقل هوایی در استان بالا است، ادامه داد: فرودگاه تبریز زمینه بالایی برای توسعه دارد و ما نیز در شرکت فرودگاه ها تلاش می کنیم زمینه توسعه این فرودگاه را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه ترمینال این فرودگاه به تازگی توسعه پیدا کرد، افزود: اقدامات لازم برای شروع پایانه جدید این فرودگاه در حال انجام است و با توجه به ظرفیت آذربایجان شرقی و صنعتی بودن کلانشهر تبریز کارهای توسعه ای این فرودگاه که به تازگی شروع شده باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.

رستمی اظهار داشت: در زمان کنونی پروژه های مهمی در فرودگاه تبریز در حال اجرا است که با بهره برداری از آن ها گام مهمی در مسیر پیشرفت این فرودگاه برداشته می شود.

وی با اشاره به اینکه هاب شدن فرودگاه تبریز با بهره برداری از پایانه جدید این فرودگاه کلید می‌خورد، گفت: به صورت میانگین هر روز ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی از فرودگاه تبریز انجام می شود.

گفتنی است پایانه جدید فرودگاه تبریز به عنوان مهم ترین پروژه این فرودگاه با وسعت ۱۴ هزار مربع با برآورد اولیه ۲۷۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

رستمی در این بازدید از پروژه توسعه اپرون غربی و شرقی، تاکسیوی ارتباطی و آشیانه شرکت هواپیمایی آتا بازدید و در جریان وضعیت پروژه پایانه جدید فرودگاه تبریز قرار گرفت.

کد خبر: ۱٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha