۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
اعزام حجاج بیت الله الحرام از ۴ ایستگاه پروازی با ۹ پرواز به سوی جده و مدینه
آخرین وضعیت از اعزام حجاج ۱۴۰۱؛

اعزام حجاج بیت الله الحرام از ۴ ایستگاه پروازی با ۹ پرواز به سوی جده و مدینه

برنامه پروازهای عملیات رفت حجاج در هشتم تیر ماه، از چهار فرودگاه بین المللی امام(ره)، شهدای ساری و فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی و شهدای گرگان با ۹ پرواز به مدینه منوره و جده انجام می شود.

به گزارش بازار، در روز چهارشنبه هشتم تیرماه ۱۴۰۱ عملیات رفت زائران بیت الله الحرام از چهار ایستگاه پروازی تهران، ساری، یزد و گرگان با ۹ پرواز برقرار می شود.

براساس برنامه اعلام شده در این روز عملیات حج زائران بیت الله الحرام با سه پرواز از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) عازم می شوند. اولین گروه از حجاج در ساعت ۴ بامداد به شماره پرواز ۱۶۶۰ به سوی مدینه منوره اعزام خواهد شد و گروه دوم نیز در ساعت ۱۵ ظهر چهارشنبه به شماره پرواز ۱۶۶۲ عازم مدینه منوره می شوند و پرواز گروه سوم ازحجاج در ساعت ۲۳و ۴۰ دقیقه شامگاه چهارشنبه به شماره پرواز ۱۶۶۴ به جده انجام می گیرد.

درهشتم تیرماه زائران بیت الله الحرام با دو پرواز از فرودگاه بین المللی ساری عازم مدینه منوره می شوند، بر اساس برنامه ریزی انجام شده پرواز اول در ساعت ۶ صبح چهارشنبه به شماره پرواز ۱۶۶۶ صورت می گیرد و پرواز دوم در ساعت ۱۷ عصر فردا به شماره پرواز ۱۶۶۸ به سوی مدینه منوره انجام خواهد گرفت.

زائران استان یزد در چهارمین روز اعزام در هشتم تیرماه در ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه چهارشنبه به شماره ۱۶۷۰ از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی به سوی مدینه منوره پرواز خواهند داشت و پرواز دوم از این استان در ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه عصر چهارشنبه به شماره پرواز ۱۶۷۸ برقرار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»؛ با آغاز اعزام حجاج استان گلستان اولین گروه حجاج این استان در ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح به شماره پرواز ۱۶۷۴ از فرودگاه شهدای گرگان به سوی جده اعزام می شوند و گروه دوم از زائران در ساعت ۱۸ و۲۰ دقیقه عصر چهارشنبه با شماره پرواز ۱۶۷۶ به سوی جده عزیمت خواهند کرد.

گفتنی است؛ عملیات اعزام حجاج بیت الله الحرام از فردوگاه استان‌های خراسان رضوی، اردبیل، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، شیراز، کرمان، زنجان و همدان به سرزمین وحی تمام شده است.

کد خبر: ۱۵۸٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha