بررسی وضعیت فضای مجازی با حضور وزیر ارتباطات

بررسی وضعیت فضای مجازی با حضور وزیر ارتباطات

رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام گفت: در نشست امروز صبح با حضور وزیر ارتباطات و فناوری موضوع بایدها و نبایدهای فضای مجازی و برنامه های این وزارتخانه بررسی شد.

به گزارشس بازار به نقل از خانه ملت، فداحسین مالکی رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام، در تشریح جلسه امروز صبح(یکشنبه ۱ خرداد ماه) این هم‌اندیشی گفت: این جلسه با حضور زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری و معاونان وی برای بررسی موضوع بایدها و نبایدهای فضای مجازی و برنامه‌های این وزارتخانه در این خصوص برگزار شد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس در ابتدای نشست سوالات و دغدغه های خود را در خصوص ارتقای کیفیت پیام رسان‌های داخلی، توسعه شبکه اینترنت در روستاها و مناطق محروم، توسعه شبکه ملی اطلاعات و ... را مطرح و وزیر ارتباطات نیز گزارش مشروحی را در پاسخ به وکلای ملت ارائه کرد.

مالکی تصریح کرد: براساس گزارش عیسی‌پور ما در زمینه سرعت و توسعه اینترنت با سطح جهانی فاصله داریم و متاسفانه یک نوع ناهماهنگی میان این وزارتخانه و شرکت ملی مخابرات وجود دارد که موجب شده تا حل مشکلات مردم با موانعی مواجه شود. نمایندگان معتقدند، بسیاری از مسئولیت‌ها برعهده وزارت ارتباطات و برخی دیگر برعهده شرکت مخابرات است.

رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام تاکید کرد: شرکت مخابرات یک شرکت خصوصی اما با نگاه دولتی است و متاسفانه با این نوع نگاه نمی‌توان شرکت خصوصی را مدیریت کرد و باید هرچه سریعتر اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

وی بیان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری برنامه‌های مدونی در زمینه توسعه پهنای اینترنت در کشور و فیبر نوری دارد و امیدواریم این اقدامات و برنامه ها بتواند در اقتصاد و بویژه کسب و کار جوانان تاثیرگذار باشد.

مالکی همچنین در پایان اظهار کرد: بزودی جلسه مشترکی میان اعضای شورای مرکزی این شورا با رئیس جمهور برای بررسی مسایل کلان کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۸٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha