۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
۳ پروژه بزرگراهی در اردبیل از اعتبارات تهاتر نفتی بهره‌مند شدند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۳ پروژه بزرگراهی در اردبیل از اعتبارات تهاتر نفتی بهره‌مند شدند

اردبیل- حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: سه پروژه بزرگراهی در استان که با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در حال احداث هستند، از اعتبارات تهاتر نفتی بهره‌مند شدند.  

محبوب حیدری در گفتگو با بازار، اظهار کرد: در نشستی که با حضور استاندار اردبیل و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء داشتیم در خواست خود را مبنی بر تخصیص اعتبار برای سه پروژه اجرایی قرارگاه خاتم الانبیاء در حوزه راه استان اردبیل مطرح کردیم تا از محل ۴۸۰۰ میلیارد تومان منابع تهاتر نفت قرارگاه در سال ۱۴۰۰، مبالغی را نیز به پروژه های اردبیل – سرچم ۲۰۰ میلیارد تومان، اردبیل – مشکین شهر ۱۰۰ میلیارد تومان و گرمی – بیله سوار ۵۰ میلیارد تومان اختصاص یابد.

وی گفت: علیرغم اجرای سه پروژه بزرگراهی در اردبیل با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء متاسفانه این پروژه ها از لیست تامین اعتبار تهاتر نفت قرارگاه برای سال ۱۴۰۱حذف شده بود که بعد از اطلاع و رایزنی های متعدد قرار شد هر سه پروژه بزرگراهی اردبیل – سرچم، اردبیل مشکین شهر و گرمی به بیله سوار از این منابع استفاده کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در مجموع قرار شد قرارگاه خاتم الانبیاء برای پروژه های بزرگراهی در استان اردبیل از محل تهاتر نفتی سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان اختصاص دهد تا شاهد سرعت گرفتن عملیات اجرایی این پروژه ها باشیم.

عضو شورای برنامه ریزی و توسعه اردبیل ادامه داد : در سال جاری نیز قرار شد از محل تهاتر نفت ۱۲ هزار میلیارد تومان منابع در اختیار قرارگاه قرار گیرد که با پیگیری استاندار اردبیل، نائب رییس مجلس و این اداره کل مقرر شد برای سه پروژه بزرگراهی در استان که با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء در حال احداث است این منابع تزریق شود.

حیدری گفت : از محل تهاتر نفت در بودجه۱۴۰۱ قرارگاه خاتم الانبیاء قرار است برای پروژه بزرگراهی گرمی – بیله سوار ۱۷۰ میلیارد تومان، اردبیل – مشکین شهر ۱۵۰ میلیارد تومان و اردبیل – سرچم ۴۸۰ میلیارد تومان اختصاص یابد.

وی در پایان افزود: در نشست با مسولان قرارگاه خاتم الانبیاء که با حضور استاندار اردبیل انجام شد صورتجلسه ای به امضاء رسید که امیدواریم تا پایان سال تمام مفاد این صورتجلسه با قرارگاه خاتم الانبیاء عملیاتی و اجرا شود.

کد خبر: ۱۵۸٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha